0

TYLKO TERAZ: 25% ZNIŻKI NA PLAKATY!

nie dot. plakatów Selection, promocja trwa do 9/12

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane najszybciej, jak to tylko możliwe; przesyłki z magazynu odbierane są przez kuriera codziennie ok. godziny 14:00. Po odebraniu przesyłki przez przewoźnika, aktywowany zostanie numer paczki, po czym otrzymasz kolejną wiadomość e-mail zawierającą link do monitorowania przesyłki. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości z linkiem do śledzenia przesyłki, wyślij nam wiadomość na info@posterstore.pl, podając numer swojego zamówienia. Jak najszybciej prześlemy Ci brakujący link.

Poprzez link do tej strony DB Schenker możesz dokładnie zobaczyć, gdzie znajduje się twoja przesyłka, używając unikalnego 10-cyfrowego numeru paczki. Możesz poprosić o ten numer, wysyłając nam wiadomość na: info@posterstore.pl.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

Jeśli złożyłeś zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail z jego potwierdzeniem, prawdopodobnie podałeś nam niewłaściwy adres e-mail. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz do nas na adres info@posterstore.pl, a my zaktualizujemy Twoje informacje o zamówieniu tak, aby jego potwierdzenie mogło zostać do Ciebie prawidłowo wysłane.

Czy mogę anulować swoje zamówienia?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@posterstore.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, mamy możliwość jego refundacji. Jeśli produkty zostały już zapakowane i wysłane, musisz je najpierw odebrać, a następnie dokonać ich zwrotu. Informacje dot. tego jak dokonać zwrotu zostały zawarte poniżej. 

Szkło akrylowe jest zamazane. Jak to możliwe?

Szkło akrylowe w naszych ramach zabezpieczone jest plastikową folią po obu stronach, nie zapomnij usunąć jej przed użyciem. Folia ta jest używana w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu. 

Czy mogę zwrócić ramki i otrzymać zwrot pieniędzy, w przypadku gdy zostały one rozpakowane?

Nie, po wyjęciu ramek z oryginalnego opakowania fabrycznego nie można dokonać zwrotu. Akceptujemy tylko zwroty produktów w ich oryginalnym stanie.

Jeżeli ramki są nadal w oryginalnym opakowaniu fabrycznym i chcesz dokonać ich zwrotu, przeczytaj informacje w poniższej sekcji „Jak dokonać zwrotu?”. Jak tylko otrzymamy zwrócone przez Ciebie produkty, dokonamy zwrotu pieniędzy.

W przypadku uszkodzenia fabrycznego, transportowego lub innej formy uszkodzenia, prosimy o przesłanie reklamacji na adres info@posterstore.pl. W przypadku, gdy uszkodzenia są widoczne dopiero po rozpakowaniu przedmiotów obowiązuje inna procedura reklamacyjna- zrób zdjęcia uszkodzeń i wyślij je do nas w wiadomości z reklamacją.

W przypadku uszkodzenia transportowego, prosimy również o zamieszczenie zdjęcia pudełka / tuby, w której otrzymałeś swoje produkty. 

Jak dokonać zwrotu?

Jesteś odpowiedzialny za wysyłkę i jej koszty.* Paczka musi zostać zapakowana dokładnie w taki sam sposób, w jaki otrzymałaś ją od nas. Ważne jest, aby ponownie owinąć plakaty w papier ochronny, ponieważ dzięki niemu nie przesuwają się one podczas transportu. Po ponownym zawinięciu plakatów w papier użyj taśmy klejącej, abyśmy mogli łatwo wyjąć je z tuby po ich otrzymaniu. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub adresu e-mail: info@posterstore.pl, i napisz co zwracasz i jaki jest powód zwrotu, dołącz również swój numer zamówienia.  

W przypadku uszkodzeń (zarówno opakowania, jak i produktów w opakowaniu!) zawsze pamiętaj o dołączeniu zdjęć do wiadomości. 

Możesz albo zwrócić paczkę na adres naszej firmy:

Poster Store Sverige AB
Varuvägen 9, 12530 Älvsjö
Sweden

Lub możesz pozwolić nam zarezerwować wysyłkę zwrotną dla Ciebie:

W przypadku wysyłki zwrotnej Poster Store korzysta z usługi GLS Pick & Return. Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 29zł za wszystkie plakaty i ramki o wymiarach do 30x40 cm. Dla paczek z plakatami i ramkami o wymiarach 40x50 cm i większymi opłata wynosi 39zł. Jeżeli chcesz wybrać tę opcję, napisz do nas wiadomość email z informacją, na jaki dzień tygodnia chcesz, abyśmy zarezerwowali odbiór paczki. Jeśli chcesz, aby produkty zostały odebrane następnego dnia upewnij się, że wiadomość ta została wysłana i otrzymałeś od nas potwierdzenie przed godz. 12:00! Istnieje możliwość odebrania produktów pod innym adresem, np. pracy.

Upewnij się, że wszystkie zwracane produkty są bezpiecznie zapakowane w to samo opakowanie, w którym zostały do Ciebie wysłane. Klient ponosi odpowiedzialność za stan produktów, dopóki nie dotrą one do nas w Poster Store. Możemy dokonać potrącenia kosztów ze zwrotu z tytułu utraty wartości jakiegokolwiek dostarczonego produktu, jeżeli strata ta jest wynikiem nieostrożnego obchodzenia się z nim.

Istnieje możliwość wybrania dnia odbioru przesyłki zwrotnej, w którym GLS podejmie pierwszą próbę odbioru paczki spod wskazanego adresu. Nie jest jednak możliwe zarezerwowanie określonej pory dnia. Po pierwszej nieudanej próbie odbioru przesyłki zwrotnej, GLS skontaktuje się z Tobą w celu wybrania innego dnia na drugą próbę odebrania przesyłki.

Pracownik GLS przyniesie list przewozowy i umieści go na opakowaniu. Paczka musi być gotowa do odbioru w momencie przybycia pracownika GLS, więc upewnij się, że wszystkie produkty zostały wcześniej odpowiednio zapakowane. Nie możesz zostawić paczki pod drzwiami, ponieważ odbiór przesyłki wymaga Twojego podpisu.

Jeśli druga próba odbioru nie powiedzie się, GLS nie podejmie kolejnych prób, a klient wciąż zobowiązany jest pokryć koszty wysyłki zwrotnej.

Po dotarciu produktów do Poster Store i kontroli ich stanu, dokonamy zwrotu należnej kwoty. 

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone?

Jeśli paczka i produkty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej załączając zdjęcia zarówno uszkodzonego opakowania, jak i uszkodzonego towaru. Możesz to zrobić za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając nam wiadomość e-mail na info@posterstore.pl. As soon as we receive the pictures of the damaged package and products, upon acceptance of the faults we will send you a new package and arrange for the damaged goods to be returned to us. 

Jak tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, rozpatrzymy Twoją reklamację. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wyślemy Ci nową paczkę oraz zorganizujemy zwrot uszkodzonego towaru do nas.

Czy mogę wymienić produkt? 

Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Produkt został dodany do koszyka

Do Kasy
Kontynuuj zakupy

Tutaj znajdziesz swoje ulubione produkty