0

25% rabatu na plakaty

Nie dotyczy kat. Selection, obowiązuje do 12.05

Jak złożyć zamówienie jako firma?

Jeśli chcesz zamówić produkty jako klient biznesowy/firma, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia, w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Jak otrzymać fakturę za zamówienie?

Faktura może zostać wystawiona na prośbę klienta, jednak tylko i wyłącznie na standardowe dane osobowe podawane przy składaniu zamówienia. Ze względów prawnych nie mamy możliwości wprowadzenia w tych danych żadnych zmian. W celu otrzymania faktury imiennej za zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Możesz śledzić swoją przesyłkę od nas do domu. Otwórz poniższy link https://www.dhl.com/pl-pl/home.html i wyszukaj swój numer śledzenia / numer paczki w polu śledzenia przesyłki.

Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz link do śledzenia przesyłki. Link do śledzenia pokaże najpierw aktywny status po pierwszym skanowaniu, które ma miejsce w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Otrzymasz również drugie powiadomienie o śledzeniu pochodzące bezpośrednio od DHL, kiedy Twoje zamówienie dotrze do Niemiec. Uwaga: jeśli Twoje zamówienie zostało zapakowane w kilka paczek z dostawą, otrzymasz wiele e-maili od DHL, ale nadal tylko jeden pierwszy link do śledzenia. Kliknij poniższy link https://www.dhl.com/pl-pl/home.html i wyszukaj swój numer śledzenia / numer paczki w polu śledzenia przesyłki. Dziękujemy za cierpliwość i czekamy na dostarczenie przesyłki!

Czemu mój link nie jest aktywny?

Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu, w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, otrzymasz link do śledzenia przesyłki. Link w którym będzie można śledzić paczkę pokaże najpierw aktywny status po pierwszym skanowaniu, które ma miejsce w ciągu 48 godzin. Dziękujemy za cierpliwość!

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

Jeśli złożyłeś zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail z jego potwierdzeniem, prawdopodobnie podałeś nam niewłaściwy adres e-mail. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz do nas na adres info@posterstore.pl, a my zaktualizujemy Twoje informacje o zamówieniu tak, aby jego potwierdzenie mogło zostać do Ciebie prawidłowo wysłane.

Czy mogę anulować swoje zamówienia?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@posterstore.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, mamy możliwość jego refundacji. Jeśli produkty zostały już zapakowane i wysłane, musisz je najpierw odebrać, a następnie dokonać ich zwrotu. Informacje dot. tego jak dokonać zwrotu zostały zawarte poniżej. 

Szkło akrylowe jest zamazane. Jak to możliwe?

Szkło akrylowe w naszych ramach zabezpieczone jest plastikową folią po obu stronach, nie zapomnij usunąć jej przed użyciem. Folia ta jest używana w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu. 

Czy mogę zwrócić ramki i otrzymać zwrot pieniędzy, w przypadku gdy zostały one rozpakowane?

Nie, po wyjęciu ramek z oryginalnego opakowania fabrycznego nie można dokonać zwrotu. Akceptujemy tylko zwroty produktów w ich oryginalnym stanie.

Jeżeli ramki są nadal w oryginalnym opakowaniu fabrycznym i chcesz dokonać ich zwrotu, przeczytaj informacje w poniższej sekcji „Jak dokonać zwrotu?”. Jak tylko otrzymamy zwrócone przez Ciebie produkty, dokonamy zwrotu pieniędzy.

W przypadku uszkodzenia fabrycznego, transportowego lub innej formy uszkodzenia, prosimy o przesłanie reklamacji na adres info@posterstore.pl. W przypadku, gdy uszkodzenia są widoczne dopiero po rozpakowaniu przedmiotów obowiązuje inna procedura reklamacyjna- zrób zdjęcia uszkodzeń i wyślij je do nas w wiadomości z reklamacją.

W przypadku uszkodzenia transportowego, prosimy również o zamieszczenie zdjęcia pudełka / tuby, w której otrzymałeś swoje produkty. 

Jak dokonać zwrotu?

Możesz zwrócić swoje produkty, które są w oryginalnym stanie. Po zwrocie produkty muszą być w dobrym i nieuszkodzonym stanie, aby zostały zatwierdzone. Ramy powinny być zapakowne i pozostawione w ochronnej folii. Skontaktuj się z nami na info@posterstore.pl i poinformuj, że dokonujesz zwrotu.W formularzu kontaktowym podaj nazwy artykułów, które chcesz zwrócić oraz jego powód - nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci dalej!

Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 32 zł za wszystkie plakaty oraz ramki do 30x40 cm. W przypadku paczek z plakatami oraz ramkami powyżej 30x40 cm, zwrot wyniecie 41 zł.

Proces zwrotu może zająć do 14 dni od momentu przekazania go do momentu przekazania przesyłki zwrotnej. Gdy zwrot zostanie zrealizowany w naszym magazynie, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu i zainicjujemy zwrot pieniędzy.

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone?

Jeśli paczka i produkty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej załączając zdjęcia zarówno uszkodzonego opakowania, jak i uszkodzonego towaru. Możesz to zrobić za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając nam wiadomość e-mail na info@posterstore.pl. As soon as we receive the pictures of the damaged package and products, upon acceptance of the faults we will send you a new package and arrange for the damaged goods to be returned to us. 

Jak tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, rozpatrzymy Twoją reklamację. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wyślemy Ci nową paczkę oraz zorganizujemy zwrot uszkodzonego towaru do nas.

Czy mogę wymienić produkt? 

Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Potrzebujesz szybkiej dostawy? Wybierz DHL Express!

Potrzebujesz spóźnionego (ale świetnego) prezentu? A może nie możesz się doczekać, aby otrzymać plakaty z ramkami i powiesić je na ścianie? Dla Ciebie oferujemy ekspresową dostawę za pośrednictwem DHL!

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 13.00 w dniu roboczym wysyłane są tego samego dnia i dotrą do Ciebie następnego dnia roboczego. Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 13:00 zostaną zapakowane i odebrane z naszego magazynu następnego dnia roboczego, z dostawą na kolejny dzień roboczy.

Przeczytaj więcej o korzyściach związanych z dostawą na żądanie, wybierając DHL Express tutaj.

Nasi klienci uważają, że jesteśmy DOSKONALI

4.5

4.5 na 5 na podstawie 1696 recenzji.
Zobacz niektóre z nich tutaj.

Obsługa pierwsza klasa

Obsługa pierwsza klasa, zdjęcia i ramy bez zarzutu. Wszystko w najlepszym porządku. Polecam!

12 May

Anna

Sklep godny polecenia

Sklep godny polecenia, czas realizacji wysylki 5 dni - zgodnie z informacją na stronie, możliwość zamówień dhl Express, warto rozważyć jak chcemy otrzymać zamówienie szybciej. Kontakt ze sklepem oceniam również bardzo pozytywnie.

12 May

Katarzyna Wysocka

Plakaty ok ale brak FV niestety

Plakaty ok ale brak możliwości pobrania FV .

11 May

ANEKS-STUDIO Jbw

Plakat jak zawsze cudowny😍

Plakat jak zawsze cudowny😍

11 May

Jowita Bratek

Produkt został dodany do koszyka

Do Kasy
Kontynuuj zakupy

Tutaj znajdziesz swoje ulubione produkty

Dodane do koszyka