0

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane najszybciej, jak to tylko możliwe; przesyłki z magazynu odbierane są przez kuriera codziennie ok. godziny 14:00. Po odebraniu przesyłki przez przewoźnika, aktywowany zostanie numer paczki, po czym otrzymasz kolejną wiadomość e-mail zawierającą link do monitorowania przesyłki. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości z linkiem do śledzenia przesyłki, wyślij nam wiadomość na info@posterstore.pl, podając numer swojego zamówienia. Jak najszybciej prześlemy Ci brakujący link.

Poprzez link do tej strony DB Schenker możesz dokładnie zobaczyć, gdzie znajduje się twoja przesyłka, używając unikalnego 10-cyfrowego numeru paczki. Możesz poprosić o ten numer, wysyłając nam wiadomość na: info@posterstore.pl.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

Jeśli złożyłeś zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail z jego potwierdzeniem, prawdopodobnie podałeś nam niewłaściwy adres e-mail. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz do nas na adres info@posterstore.pl, a my zaktualizujemy Twoje informacje o zamówieniu tak, aby jego potwierdzenie mogło zostać do Ciebie prawidłowo wysłane.

Czy mogę anulować swoje zamówienia?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@posterstore.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, mamy możliwość jego refundacji. Jeśli produkty zostały już zapakowane i wysłane, musisz je najpierw odebrać, a następnie dokonać ich zwrotu. Informacje dot. tego jak dokonać zwrotu zostały zawarte poniżej. 

Szkło akrylowe jest zamazane. Jak to możliwe?

Szkło akrylowe w naszych ramach zabezpieczone jest plastikową folią po obu stronach, nie zapomnij usunąć jej przed użyciem. Folia ta jest używana w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu. 

Czy mogę zwrócić ramki i otrzymać zwrot pieniędzy, w przypadku gdy zostały one rozpakowane?

Nie, po wyjęciu ramek z oryginalnego opakowania fabrycznego nie można dokonać zwrotu. Akceptujemy tylko zwroty produktów w ich oryginalnym stanie.

Jeżeli ramki są nadal w oryginalnym opakowaniu fabrycznym i chcesz dokonać ich zwrotu, przeczytaj informacje w poniższej sekcji „Jak dokonać zwrotu?”. Jak tylko otrzymamy zwrócone przez Ciebie produkty, dokonamy zwrotu pieniędzy.

W przypadku uszkodzenia fabrycznego, transportowego lub innej formy uszkodzenia, prosimy o przesłanie reklamacji na adres info@posterstore.pl. W przypadku, gdy uszkodzenia są widoczne dopiero po rozpakowaniu przedmiotów obowiązuje inna procedura reklamacyjna- zrób zdjęcia uszkodzeń i wyślij je do nas w wiadomości z reklamacją.

W przypadku uszkodzenia transportowego, prosimy również o zamieszczenie zdjęcia pudełka / tuby, w której otrzymałeś swoje produkty. 

Jak dokonać zwrotu?

W przypadku wysyłki zwrotnej, Poster Store korzysta z usługi GLS Pick & Return. Klient ponosi koszt wysyłki zwrotnej w wysokości 29 zł za wszystkie plakaty i ramki o wymiarach do 30x40 cm. W przypadku paczek z ramkami i plakatami powyżej 30x40 opłata wynosi 39 zł.

Wyślij do nas e-mail na adres: info@posterstore.pl z informacją o zamiarze zwrotu. Prosimy nie zapomnieć o podaniu w nim następującej informacji:

Numer zamówienia

Imię i nazwisko

Adres email zarejestrowany przy zakupie

Powód zwrotu

Nazwy produktów, które chcesz zwrócić

Dzień roboczy, w którym chcesz zarezerwować odbiór paczki

Jeśli chcesz, aby przedmioty zostały odebrane następnego dnia, napisz do nas wiadomość i poczekaj na potwierdzenie. Przedmioty zostaną odebrane tylko wtedy kiedy dostaniesz potwierdzenie przed godziną 12:00! Produkty można odebrać pod innym adresem, np. adres pracy.

Upewnij się, że wszystkie przedmioty, które chcesz zwrócić, są bezpiecznie zapakowane w to samo opakowanie, w którym otrzymałeś towar. Aby odesłać ramki, muszą być one w oryginalnym ochronnym plastiku i nieuszkodzone. Klient jest odpowiedzialny za stan towaru, dopóki zwrot do nas nie dotrze. Możemy dokonać potrącenia ze zwrotu kosztów za utratę lub uszkodzenia zwróconych towarów, jeśli strata jest wynikiem nieostrożnego obchodzenia się z przedmiotami.

Możesz wybrać dzień odbioru, a następnie GLS podejmie pierwszą próbę odbioru paczki tego dnia. Jeśli nie ma cię w domu po pierwszej próbie odbioru, GLS skontaktuje się z Tobą i możesz wybrać dzień drugiej próby odbioru paczki.

Pracownik GLS przyniesie nową etykietę wysyłkową i umieści ją na paczce. Paczka musi być gotowa do wysyłki, po przybyciu pracownik GLS, więc pamiętaj, aby ją wstępnie zapakować. Nie możesz zostawić paczki przed drzwiami, ponieważ musisz potwierdzić odbiór paczki przy kurierze. GLS spróbuje odebrać paczkę dwa razy, jeśli druga próba odbioru nie powiedzie się, klient będzie musiał opłacic wysyłke zwrotną.

Po otrzymaniu przesyłki i kontroli jej jakości, Poster Store zwróci Ci pieniądze i wyślemy potwierdzenie na podany adres e-mail.

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone?

Jeśli paczka i produkty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej załączając zdjęcia zarówno uszkodzonego opakowania, jak i uszkodzonego towaru. Możesz to zrobić za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając nam wiadomość e-mail na info@posterstore.pl. As soon as we receive the pictures of the damaged package and products, upon acceptance of the faults we will send you a new package and arrange for the damaged goods to be returned to us. 

Jak tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, rozpatrzymy Twoją reklamację. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wyślemy Ci nową paczkę oraz zorganizujemy zwrot uszkodzonego towaru do nas.

Czy mogę wymienić produkt? 

Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Nasi klienci uważają, że jesteśmy DOSKONALI

4.7

4.7 na 5 na podstawie 671 recenzji.
Zobacz niektóre z nich tutaj.

Wszytko ok

Wszytko ok. Bardzo ładne plakaty i świetnej jakości ramka !

23 Sep

Michalina Kowalska

Doskonałe zamówienie

Zamówione plakaty zostały dostarczone błyskawicznie, są doskonałej jakości - wspaniały matowy papier, piękne kolory. Na pewno niejednokrotnie wrócę do sklepu.

22 Sep

Aleksandra

Plakaty super zgodne z opisem

Plakaty super zgodne z opisem, dobrze zapakowane, POSTER STORE mają taki wybór że ciężko się zdecydować bo jest dużo perełek plakatowych. Jestem bardzo zadowolona fajne konkurencyjne ceny.

22 Sep

AnnB

Mega

Gorąco polecam. Super plakaty i ramki. Pięknie zrobione i zgodne z opisem. Zachęcam do zakupu

22 Sep

Tomasz Jurkowski

Produkt został dodany do koszyka

Do Kasy
Kontynuuj zakupy

Tutaj znajdziesz swoje ulubione produkty