Skip to main content.

FAQ

Zamówienie

Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na adres e-mail?

Jeśli złożyłeś zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a my zaktualizujemy Twoje dane tak abyś mógł prawidłowo otrzymać potwierdzenie zamówienia.

Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało złożone?

Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, sprawdź czy wiadomość nie trafiła przypadkiem do skrzynki SPAM. Pamiętaj, że wysłanie potwierdzenia zamówienia może potrwać do 24 godzin.

Jeśli sprawdziłeś pocztę ze spamem i odczekałeś 24 godziny, a e-mail z potwierdzeniem nadal nie dotarł, zalecamy skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, abyśmy mogli zweryfikować sytuację.

Co się stanie, jeśli wprowadzę zły adres?

Jeśli podczas składania zamówienia wprowadzono nieprawidłowy adres, email lub numer telefonu, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z działem obsługi klienta, aby ta informacja mogła zostać zaktualizowana nim zamówienie zostanie przetworzone przez nasz magazyn. W przypadku gdy zamówienie zostanie wysłane, a ze względu na błąd przesyłka nie zostanie doręczona, klient może zostać obciążony ewentualnymi, dodatkowymi kosztami.

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu po jego złożeniu?

Nasz magazyn stara się pakować zamówienia bardzo szybko. Niestety oznacza to, że nie będziemy mogli wprowadzić żadnych zmian w zamówieniu, ponieważ jest ono już przetwarzane w magazynie (zwykle w ciągu kilku sekund).

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy mieli wystarczająco dużo czasu, aby anulować Twoje zamówienie, ponieważ nasz magazyn stara się jak najszybciej przygotować zamówienie do wysyłki.

Jak złożyt ządzienie firmowe?

Aktualnie nie jesteśmy w stanie przygotować zamówienia na firmę. Mamy nadzieję, że uda nam się zaproponować to rozwiązanie w przyszłości.

 

Reklamacja

Co zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzone produkty?

Jeśli Twoje zamówienie zawiera uszkodzone produkty, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego. Nie zapomnij przesłać do nas zdjęć zarówno uszkodzonych produktów, jak i paczki. Po otrzymaniu zdjęć, niezwłocznie zajmiemy się Twoją reklamacją.

Prosimy o nieodsyłanie do nas uszkodzonych produktów.

Co zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwe produkty?

Upewnij się, że produkty są niezgodne z potwierdzeniem zamówienia, które przesłaliśmy. Jeśli otrzymałeś niewłaściwe produkty, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Szkło akrylowe jest niewyraźne. Jak to możliwe?

Szkło akrylowe (pleksi) w naszych ramach jest chronione cienką folią naklejoną z obydwu stron. Nie zapomnij zdjąć jej przed użyciem. Używamy tej folii do ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu produktów.

 

Dostawa

Ile trwa dostawa?

Szacowany czas dostawy do Polski wynosi około 2-4 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia.

WAŻNE: W związku z dużą liczbą przesyłek obsługiwanych obecnie przez przewoźników, z którymi współpracujemy, jeśli paczka nie będzie mogła zostać dostarczona na Państwa adres, zostanie ona przekierowana do najbliższego punktu odbioru.

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym terminie dostawy, najpierw sprawdź, czy podałeś nam prawidłowe informacje. Jeśli podałeś prawidłowe informacje, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta nie później niż 30 dni roboczych od złożenia zamówienia, a my pomożemy Ci rozwiązać problem.

W jaki sposób wysyłacie paczki?

Korzystamy z usług różnych firm transportowych. Po dodaniu artykułów do koszyka i przejściu do kasy zobaczysz, której firmie zlecimy wysyłkę Twojego zamówienia.

Ile kosztuje wysyłka?

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za min. 199 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia jest niższa, zostanie naliczona opłata za wysyłkę w wysokości 19 zł.

Czy oferujecie wysyłkę ekspresową?

Potrzebujesz wyjątkowego prezentu na ostatnią chwilę? A może zależy Ci, aby jak najszybciej powiesić swoje plakaty na ścianach?

Jeśli Twoje zamówienie kwalifikuje się do przesyłki ekspresowej, ta opcja dostawy będzie widoczna w kasie, podczas realizacji zamówienia. Oferujemy ekspresową dostawę kurierem DHL!

Zamówienia złożone w dni robocze, przed godziną 11-tą, zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia! Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 11-tej zostaną nadane następnego dnia roboczego. Zamówienie zostanie doręczone w ciągu 1-2 dni roboczych, licząc od momentu nadania przesyłki.

W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?

Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane tak szybko jak to możliwe. Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobną wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, który uaktywni się w ciągu 48 godzin. Jeśli nie otrzymałeś linku do śledzenia przesyłki, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Dlaczego link nie jest aktywny?

W momencie, gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobną wiadomość email z linkiem do śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że od momentu otrzymania potwierdzenia nadania paczki, może upłynąć 48 godzin nim link stanie się aktywny.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?

W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 90 zł, która pokrywa koszt pakowania i przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

 

Zwroty

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Tak. Klient ma prawo do zwrotu produktów zakupionych na www.posterstore.pl w ciągu 90 dni od daty otrzymania przesyłki.

Czy mogę zwrócić ramki po ich rozpakowaniu?

Ramki nie podlegają zwrotowi, jeśli z ramek usunięto samoprzylepną folię ochronną, która osłania szkło przed zarysowaniami. Ramki można jednak zwrócić, jeśli usunięto z nich jedynie zewnętrzne opakowanie.

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Należy pamiętać, że zwrot musi zostać odesłany do naszego magazynu w Czechach.

Przesyłkę należy zapakować dokładnie w taki sam sposób, w jaki ją otrzymano. Ważne jest, aby ponownie zwinąć plakaty w papier ochronny tak, aby nie poruszały się podczas transportu. Po ponownym zawinięciu plakatów w papier, użyj taśmy klejącej, abyśmy mogli z łatwością wyjąć je z tuby.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, zarejestruj swój wniosek o zwrot korzystając z poniższego linku. Po rejestracji otrzymasz e-mail ze szczegółowymi informacjami oraz adresem do wysyłki.



ZAREJESTRUJ ZWROT  

Koszt zwrotu wynosi 35 zł. Nie jest on pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty, którą Ci zwrócimy.

Jeżeli zamówienie zostało złożone podczas kampanii promocyjnej, a po zwrocie produktów nie będzie już spełniać warunków promocji, jego wartość zostanie ponownie przeliczona, a zwrot pomniejszony o różnicę.

Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu, jako dowód, że paczka została do nas odesłana.

Czy mogę dokonać wymiany produktu?

Wymiana towaru jest przez nas wydana jako regularny zwrot. Wystarczy odesłać do nas artykuł, którego nie chce się uzyskać, a my zwrócimy za niego pieniądze. Następnie można złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.

Zwrot plakatu oprawionego w ramę

Jeśli zdecydujesz się na zwrot plakatu oprawionego w ramę, otrzymasz zwrot pieniędzy za artykuł/artykuły z potrąceniem opłaty za usługę oprawienia plakatu/plakatów oraz opłaty zwrotnej.

Czy zwrot produktów jest płatny?

Tak. Koszt zwrotu wynosi 35 zł. Nie jest on pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty, którą Ci zwrócimy.

Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu, jako dowód, że paczka została do nas odesłana.

Polityka zwrotów - obrazy na płótnie / poszewki na poduszki

Nasza polityka zwrotów oraz koszt zwrotu dla artykułów produkowanych na zamówienie, czyli obrazów na płótnie oraz poszewek na poduszki, różni się od standardowej procedury zwrotu. Jeśli jesteś zainteresowany zwrotem tych artykułów, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Nasz zespół przedstawi szczegółowe informacje dotyczące zwrotu oraz prześle dalsze instrukcje.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?

 W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 90 zł, która pokrywa koszt pakowania i przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.

 

Płatność

Czy mogę zapłacić kartą?

Tak. Możesz zapłacić za pomocą karty Visa i Mastercard.

Czy mogę zapłacić za pomocą systemu Przelewy24 (Dotpay)?

Tak. Możesz zapłacić za pomocą systemu Przelewy24 (Dotpay) po przejściu do kasy.

Czy mogę zapłacić za pomocą Blik?

Tak. Możesz zapłacić za pomocą systemu Blik.

Czy mogę płacić za pomocą Apple Pay?

Tak, można płacić za pomocą ApplePay.

Jak otrzymać fakturę za zamówienie?

Faktura za zamówienie może zostać wystawiona na prośbę klienta, jednak wyłącznie na dane podane podczas składania zamówienia. Ze względów prawnych, nie mamy możliwości wprowadzenia w tych danych żadnych zmian. W celu otrzymania faktury imiennej za zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

W przypadku chęci złożenia zamówienia firmowego, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia na stronie.

 

Produkty

Oprawienie plakatu w ramę

W Poster Store oferujemy usługę oprawiania plakatów w ramy! Po złożeniu zamówienia, umieścimy zakupione plakaty w wybranych ramach - jedyne co musisz zrobić, to rozpakować przesyłkę i gotowe! Możesz od razu zacząć dekorować swoje wnętrza! W przypadku pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z działem obsługi klienta, lub odwiedź naszą Galerię Obrazów, aby znaleźć inspiracje.

 

Jaki jest koszt oprawienia plakatu w ramę?

Koszt zależy od rozmiaru artykułów.

Wymiary od 13x18 do 21x30:  $19.95

Wymiary od 30x40 do 70x100:  $29.95

Ważne: plakaty personalizowane oraz plakaty 100x150 nie mogą zostać przez nas oprawione, ponieważ są drukowane na zamówienie oraz wysyłane z innego miejsca.

Zwrot plakatu oprawionego w ramę

Jeśli zdecydujesz się na zwrot plakatu oprawionego w ramę, otrzymasz zwrot pieniędzy za artykuł/artykuły z potrąceniem opłaty za usługę oprawienia plakatu/plakatów oraz opłaty zwrotnej.

Ramki

Informacje ogólne

Ramy są łatwo otwierane z tyłu i wyposażone w metalowe wieszaki, dzięki czemu można je przymocować do ściany zarówno w formacie poziomym, jak i pionowym. Podczas gdy nasze złote ramy mają bardziej błyszczącą i lśniącą powierzchnię, nasze drewniane ramy można rozpoznać po ich autentycznym, stonowanym wyglądzie. Ponadto, wszystkie nasze ramki posiadają krystaliczne czyste szkła akrylowe (pleksi), dzięki czemu mniej ważą. Szkło akrylowe (pleksi) jest zabezpieczone z obu stron plastikową folią, która usuwa się z taką samą łatwością jak plastikowa folia z ekranu nowego telefonu. Folia ochronna na szybce chroni szkło akrylowe podczas przechowywania i transportu.

Jakie rozmiary ramek są dostępne w waszym sklepie?

Oferujemy stylowe ramki premium w rozmiarach 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm i 70x100 cm.

Plakaty

Na jakim papierze są drukowane plakaty?

Plakaty są drukowane lokalnie przez renomowaną szwedzką firmę poligraficzną, która otrzymała wyróżnienie Nordic Swan Ecolabel, szwedzki symbol firmy przyjaznej dla środowiska i zrównoważonej produkcji oraz certyfikat FSC i PEFC. Długo szukaliśmy najlepszego papieru i w końcu zakochaliśmy się w Munken Kristall, najwyższej jakości papierze projektowym, który zapewnia idealną jakość. Papier posiada certyfikat ekologiczny FSC i PEFC. Jest to niepowlekany, matowy papier bez refleksów o łącznej gramaturze 200g/m2, co nadaje mu wyraźnie ekskluzywny charakter. Zapewnia on również doskonałe odwzorowanie kolorów i obrazów. Certyfikaty te gwarantują, że drewno wykorzystywane do produkcji naszych plakatów pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, które spełniają najwyższe standardy środowiskowe i społeczne.

Czy rama jest wliczona w cenę plakatu?

Nie, nasze ramy i plakaty sprzedajemy oddzielnie. Rama nie jest wliczona w cenę plakatu i ją należy dokupić osobno. W naszym sklepie internetowym możesz wybierać spośród różnych typów i rozmiarów ramek.

 

Współpraca/Prasa

Współpraca

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami pod adresem internationalmarketing@posterstore.com.

Brandbassador

Jak odbywa się współpraca za pośrednictwem platformy Brandbassador?

Brandbassador to platform służąca rozwojowi marki. Dzięki niej możesz zostać ambasadorem Poster Stote i zdobywać nagrody za treści udostępniane obserwatorom. Aby zostać ambasadorem marki Poster Store, utwórz konto na platformie Brandbassador. Po przyjęciu do grona ambasadorów marki, możesz rozpocząć wykonywanie misji dla Poster Store. Na platformie znajdziesz różnego rodzaju misje, do których możesz się zgłaszać. Misje zazwyczaj polegają na udostępnianiu przygotowanych przez Ciebie treści, za które otrzymasz nagrodę.

Kiedy poinformujemy Cię o rozpatrzeniu zgłoszenia?

Staramy się odpowiadać na wszystkie zgłoszenia w ciągu 3 dni roboczych. Po rozpatrzeniu zgłoszenia niezwłocznie się z Tobę skontaktujemy.

Czy masz pytania dotyczące aplikacji Brandbassador?

Odpowiedzi znajdziesz bezpośrednio w aplikacji Brandbassador. W razie problemów z aplikacją lub innych pytań dotyczących platformy Brandbassador możesz również zapoznać się z zakładką z często zadawanymi pytaniami. W sprawie innych pytań dotyczących współpracy skontaktuj się z nami za pośrednictwem centrum wiadomości Brandbassador.

Artysta/Fotograf

Skontaktuj si z nami pod adresem artist@posterstore.com.

Prasa

Skontaktuj si z nami pod adresem pr@posterstore.com.

Sprzedaż hurtowa

Postanowiliśmy nie współpracować z dystrybutorami. Swoje produkty sprzedajemy tylko za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.