0

30% rabatu na wszystkie plakaty*

*Dotyczy zamówień o wartości ponad 199 zł, ważne do 08.12

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Możesz śledzić swoją przesyłkę od nas do domu. Otwórz poniższy link https://www.dhl.com/pl-pl/home.html i wyszukaj swój numer śledzenia / numer paczki w polu śledzenia przesyłki.

Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz link do śledzenia przesyłki. Link do śledzenia pokaże najpierw aktywny status po pierwszym skanowaniu, które ma miejsce w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Otrzymasz również drugie powiadomienie o śledzeniu pochodzące bezpośrednio od DHL, kiedy Twoje zamówienie dotrze do Niemiec. Uwaga: jeśli Twoje zamówienie zostało zapakowane w kilka paczek z dostawą, otrzymasz wiele e-maili od DHL, ale nadal tylko jeden pierwszy link do śledzenia. Kliknij poniższy link https://www.dhl.com/pl-pl/home.html i wyszukaj swój numer śledzenia / numer paczki w polu śledzenia przesyłki. Dziękujemy za cierpliwość i czekamy na dostarczenie przesyłki!

Czemu mój link nie jest aktywny?

Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu, w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, otrzymasz link do śledzenia przesyłki. Link w którym będzie można śledzić paczkę pokaże najpierw aktywny status po pierwszym skanowaniu, które ma miejsce w ciągu 48 godzin. Dziękujemy za cierpliwość!

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

Jeśli złożyłeś zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail z jego potwierdzeniem, prawdopodobnie podałeś nam niewłaściwy adres e-mail. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub napisz do nas na adres info@posterstore.pl, a my zaktualizujemy Twoje informacje o zamówieniu tak, aby jego potwierdzenie mogło zostać do Ciebie prawidłowo wysłane.

Czy mogę anulować swoje zamówienia?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@posterstore.pl. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, mamy możliwość jego refundacji. Jeśli produkty zostały już zapakowane i wysłane, musisz je najpierw odebrać, a następnie dokonać ich zwrotu. Informacje dot. tego jak dokonać zwrotu zostały zawarte poniżej. 

Szkło akrylowe jest zamazane. Jak to możliwe?

Szkło akrylowe w naszych ramach zabezpieczone jest plastikową folią po obu stronach, nie zapomnij usunąć jej przed użyciem. Folia ta jest używana w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu. 

Czy mogę zwrócić ramki i otrzymać zwrot pieniędzy, w przypadku gdy zostały one rozpakowane?

Nie, po wyjęciu ramek z oryginalnego opakowania fabrycznego nie można dokonać zwrotu. Akceptujemy tylko zwroty produktów w ich oryginalnym stanie.

Jeżeli ramki są nadal w oryginalnym opakowaniu fabrycznym i chcesz dokonać ich zwrotu, przeczytaj informacje w poniższej sekcji „Jak dokonać zwrotu?”. Jak tylko otrzymamy zwrócone przez Ciebie produkty, dokonamy zwrotu pieniędzy.

W przypadku uszkodzenia fabrycznego, transportowego lub innej formy uszkodzenia, prosimy o przesłanie reklamacji na adres info@posterstore.pl. W przypadku, gdy uszkodzenia są widoczne dopiero po rozpakowaniu przedmiotów obowiązuje inna procedura reklamacyjna- zrób zdjęcia uszkodzeń i wyślij je do nas w wiadomości z reklamacją.

W przypadku uszkodzenia transportowego, prosimy również o zamieszczenie zdjęcia pudełka / tuby, w której otrzymałeś swoje produkty. 

Jak dokonać zwrotu?

Możesz zwrócić swoje produkty, które są w oryginalnym stanie. Po zwrocie produkty muszą być w dobrym i nieuszkodzonym stanie, aby zostały zatwierdzone. Ramy powinny być zapakowne i pozostawione w ochronnej folii. Skontaktuj się z nami na info@posterstore.pl i poinformuj, że dokonujesz zwrotu.W formularzu kontaktowym podaj nazwy artykułów, które chcesz zwrócić oraz jego powód - nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci dalej!

Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 32 zł za wszystkie plakaty oraz ramki do 30x40 cm. W przypadku paczek z plakatami oraz ramkami powyżej 30x40 cm, zwrot wyniecie 41 zł.

Proces zwrotu może zająć do 14 dni od momentu przekazania go do momentu przekazania przesyłki zwrotnej. Gdy zwrot zostanie zrealizowany w naszym magazynie, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu i zainicjujemy zwrot pieniędzy.

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone?

Jeśli paczka i produkty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej załączając zdjęcia zarówno uszkodzonego opakowania, jak i uszkodzonego towaru. Możesz to zrobić za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając nam wiadomość e-mail na info@posterstore.pl. As soon as we receive the pictures of the damaged package and products, upon acceptance of the faults we will send you a new package and arrange for the damaged goods to be returned to us. 

Jak tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, rozpatrzymy Twoją reklamację. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wyślemy Ci nową paczkę oraz zorganizujemy zwrot uszkodzonego towaru do nas.

Czy mogę wymienić produkt? 

Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Nasi klienci uważają, że jesteśmy DOSKONALI

4.6

4.6 na 5 na podstawie 1395 recenzji.
Zobacz niektóre z nich tutaj.

Plakaty pięknie wykonane na bardzo…

Plakaty pięknie wykonane na bardzo dobrej jakości papieru.Prezentują się wspaniale.Paczka dobrze zabezpieczona.Polecam serdecznie.

4 Dec

Paulina

Plakaty są ok.

Poszło wam całkiem nieźle. Poprawił się kolor na wydruku i jestem zadowolona. Porównując poprzednie plakaty które były trochę słabiej wydrukowane te są już dużo lepsze. Jestem zadowolona i napewno jeszcze zamówię następne.

4 Dec

Katarzyna

Ramka poster store

Zamówiona ramka jest zgodna z opisem,jestem zadowolona z zakupu. Bardzo dobry kontakt ze sklepem.

4 Dec

Anna Grot

Obrazy ładne plakaty również polecam…

Obrazy ładne plakaty również polecam serdecznie

4 Dec

Bogumiła Filipowska

Produkt został dodany do koszyka

Do Kasy
Kontynuuj zakupy

Tutaj znajdziesz swoje ulubione produkty

Dodane do koszyka