Jeśli złożyłaś(eś) zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałaś(eś) wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, możliwe, że Twój adres e-mail został wprowadzony niepoprawnie. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a my zaktualizujemy Twoje dane, tak aby potwierdzenie zamówienia zostało doręczone.
Email z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłany na adres email, który został podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie otrzymałaś(eś) potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie folderu spam. Proszę pamiętać, że email z potwierdzeniem zamówienia może zostać wysłany do 24 godzin po jego złożeniu.
Jeśli sprawdziłaś(eś) swój spam i odczekałaś(eś) 24 godziny, a mimo to e-mail z potwierdzeniem nie został doręczony, prosimy o skontaktowanie się z nami przez nasz formularz, abyśmy mogli pomóc w zbadaniu tej sprawy.
Jeśli podałeś niewłaściwe informacje, takie jak adres dostawy, adres e-mail lub numer telefonu itp, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta tak abyśmy mogli skorygować informację przed wysyłką. Niestety, jeśli nieprawidłowe dane wpłyną na opóźnienie dostawy, dodatkowe koszty z tym związane pokrywa zamawiający.
Wiemy, że cenią sobie Państwo szybką dostawę, dlatego kiedy tylko zamówienie zostanie złożone, od razu się nim zajmujemy! Niestety, często oznacza to, że nie będziemy w stanie wprowadzić żadnych zmian, ponieważ zamówienie jest już pakowane w naszym magazynie (czasem kilka sekund po jego złożeniu).
Skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez nasz formularz kontaktowy. Nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy mieli wystarczająco dużo czasu na anulowanie zamówienia, ponieważ nasz dział logistyki szczyci się szybką realizacją.
Jeśli paczka i produkty które się w niej znajdowały, zostały uszkodzone podczas dostawy, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o zdjęcia zarówno uszkodzonej paczki jak i uszkodzonych produktów. Kiedy tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, zajmiemy się Twoją sprawą. Prosimy nie odsyłać do nas uszkodzonych produktów we własnym zakresie.
Prosimy zacząć od dwukrotnego sprawdzenia potwierdzenia zamówienia, które zostało wysłane razem z produktami aby zobaczyć, co zostało zamówione. Skontaktuj się z nami, jeśli nie otrzymałeś zamówionego produktu.
Szkło akrylowe (plexi) w naszych ramach jest zabezpieczone cienką folią z obu stron. Prosimy o usunięcie jej przed użyciem. Folię tę stosujemy w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu.
Nasz czas dostawy do Polski wynosi od 2 do 4 dni roboczych, licząc od następnego dnia po złożeniu zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w obiecanym terminie, prosimy o sprawdzenie wszystkich danych które zostały podane podczas składania zamówienia. Jeśli wkradł się błąd to lub jeśli wszystko się zgadza, a zamówienie nadal nie zostało doręczone to prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 30 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Współpracujemy z różnymi firmami przewozowymi, w zależności od wielkości zamówienia. Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy, będziesz mógł zobaczyć która firma dostarczy Twoje zamówienie.
Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za min. 199 zł. Przy zamówieniach poniżej 199 zł, koszt wysyłki wynosi 19 zł.
Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane tak szybko, jak to możliwe. Jak tylko zostanie ono odebrane przez firmę przewozową, aktywujemy Twój numer przesyłki, po czym otrzymasz kolejny e-mail zawierający link do śledzenia paczki. Jeśli nie otrzymasz linku do śledzenia, skontaktuj się z nami przez nasz formularz kontaktowy.
Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu otrzymasz link do śledzenia paczki w e-mailu potwierdzającym wysyłkę. Pamiętaj, że od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem wysyłki może minąć 48 godzin, zanim link stanie się aktywny.
W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 150 zł, który pokrywa koszt pakowania i wysyłki zwrotnej.
Zgodnie z naszą polityką zwrotów, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru kontaktując się ze sklepem Poster Store w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu lub dotarcia zamówienia do punktu odbioru (okres możliwości odstąpienia od umowy).
Po wyjęciu ramek z oryginalnego opakowania fabrycznego nie można ich zwrócić. Przyjmujemy jedynie produkty, które są w nienagannym stanie.
Jeśli ramki są nadal w oryginalnym opakowaniu i chcesz je zwrócić, zapoznaj się z informacjami poniżej w ""Jak dokonać zwrotu"".
W przypadku wad produkcyjnych, uszkodzeń transportowych lub innych uszkodzeń, prosimy o przesłanie reklamacji poprzez nasz formularz kontaktowy.
Paczka musi być zapakowana dokładnie w taki sam sposób, w jaki została od nas otrzymana. Ważne jest, aby ponownie zawinąć plakaty w papier ochronny, ponieważ gwarantuje to, że nie przesuną się one podczas transportu. Po ponownym zawinięciu plakatów w papier, użyj taśmy klejącej, abyśmy mogli łatwo wyjąć je z tuby.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, zarejestruj swój wniosek korzystając z poniższego linku. Po rejestracji otrzymasz wiadomość ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wysyłki.
ZAREJESTRUJ ZWROT
Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 35 zł. Koszt ten nie jest pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty do zwrotu. Jeżeli Twoje zamówienie zostało złożone podczas kampanii promocyjnej, a po zwrocie produktów nie będzie już spełniać warunków promocji, jego wartość zostanie ponownie przeliczona, a wszelkie różnice w cenie mogą zostać odliczone od przelewu zwrotnego.
Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu jako dowód że paczka została odesłana do nas.
Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.
Koszt wysyłki zwrotnej wynosi 35 zł. Koszt ten nie jest pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty do zwrotu.
Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu jako dowód że paczka została odesłana do nas.
W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 150 zł, który pokrywa koszt pakowania i wysyłki zwrotnej.
Tak, można płacić kartami Visa, Mastercard, Maestro i American Express.
Tak, możesz wybrać dotpay w kasie.
Faktura może zostać wystawiona na prośbę klienta, jednak tylko i wyłącznie na standardowe dane osobowe podawane przy składaniu zamówienia. Ze względów prawnych nie mamy możliwości wprowadzenia w tych danych żadnych zmian. W celu otrzymania faktury imiennej za zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
W chwili obecnej nie oferujemy zamówień firmowych (B2B), ale mamy nadzieję, że będzie to możliwe w przyszłości.
Ramy są łatwo otwierane z tyłu i wyposażone w metalowe wieszaki, dzięki czemu można je przymocować do ściany zarówno w formacie poziomym, jak i pionowym. Podczas gdy nasze złote ramy mają bardziej błyszczącą i lśniącą powierzchnię, nasze drewniane ramy można rozpoznać po ich bardzo autentycznym wyglądzie. Ponadto, wszystkie nasze ramki posiadają krystaliczne czyste szkła akrylowe, dzięki czemu ważą mniej. Szkło akrylowe jest zabezpieczone z obu stron plastikową folią, która daje takie samo odczucie jak usunięcie plastikowej folii z nowego telefonu. Szkło akrylowe jest zabezpieczone z obu stron folią, którą stosujemy w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu.
Oferujemy stylowe ramki premium w rozmiarach 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm i 70x100 cm.
Plakaty są drukowane lokalnie przez najbardziej renomowaną szwedzką firmę poligraficzną, która otrzymała Nordic Swan Ecolabel, szwedzki symbol firmy przyjaznej dla środowiska i zrównoważonej produkcji oraz certyfikat FSC i PEFC. Długo szukaliśmy najlepszego papieru i w końcu zakochaliśmy się w Munken Kristall, najwyższej jakości papierze projektowym, który zapewnia idealną jakość. Papier posiada certyfikat ekologiczny FSC i PEFC. Jest to niepowlekany, matowy papier bez refleksów o łącznej gramaturze 200g/m2, co nadaje mu wyraźnie ekskluzywny charakter. Zapewnia on również doskonałe odwzorowanie kolorów i obrazów. Certyfikaty te gwarantują, że drewno wykorzystywane do produkcji naszych plakatów pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, które spełniają najwyższe standardy środowiskowe i społeczne.
Nie, sprzedajemy nasze plakaty i ramy oddzielnie. Rama nie jest wliczona w cenę plakatu. Ramę należy dokupić osobno. W naszym sklepie internetowym możesz wybierać spośród różnych typów i rozmiarów ramek.
Prosimy o wysłanie maila na adres collaboration@posterstore.pl, a my prześlemy Państwa e-mail do odpowiedniego działu.
Prosimy o wysłanie maila na adres info@posterstore.pl, a my prześlemy Państwa e-mail do odpowiedniego działu.
Prosimy o wysłanie maila na adres pr@posterstore.com, a my prześlemy Państwa e-mail do odpowiedniego działu.
Zdecydowaliśmy, że w tej chwili nie będziemy współpracować ze sprzedawcami w zakresie sprzedaży hurtowej.
Dodane do koszyka