0

25% rabatu na plakaty

Nie dotyczy kat. Selection, obowiązuje do 20.10

Zamówienie

Dlaczego nie otrzymałam(em) potwierdzenia zamówienia na adres e-mail?

Jeśli złożyłaś(eś) zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałaś(eś) wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, możliwe, że Twój adres e-mail został wprowadzony niepoprawnie. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a my zaktualizujemy Twoje dane, tak aby potwierdzenie zamówienia zostało doręczone.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało zrealizowane?

Email z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłany na adres email, który został podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie otrzymałaś(eś) potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie folderu spam. Proszę pamiętać, że email z potwierdzeniem zamówienia może zostać wysłany do 24 godzin po jego złożeniu.

Jeśli sprawdziłaś(eś) swój spam i odczekałaś(eś) 24 godziny, a mimo to e-mail z potwierdzeniem nie został doręczony, prosimy o skontaktowanie się z nami przez nasz formularz, abyśmy mogli pomóc w zbadaniu tej sprawy.

Co się stanie, jeśli wpiszę zły adres dostawy?

Jeśli podałeś niewłaściwe informacje, takie jak adres dostawy, adres e-mail lub numer telefonu itp, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta tak abyśmy mogli skorygować informację przed wysyłką. Niestety, jeśli nieprawidłowe dane wpłyną na opóźnienie dostawy, dodatkowe koszty z tym związane pokrywa zamawiający.

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu po jego złożeniu?

Wiemy, że cenią sobie Państwo szybką dostawę, dlatego kiedy tylko zamówienie zostanie złożone, od razu się nim zajmujemy! Niestety, często oznacza to, że nie będziemy w stanie wprowadzić żadnych zmian, ponieważ zamówienie jest już pakowane w naszym magazynie (czasem kilka sekund po jego złożeniu).

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej poprzez nasz formularz kontaktowy. Nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy mieli wystarczająco dużo czasu na anulowanie zamówienia, ponieważ nasz dział logistyki szczyci się szybką realizacją.

 

Reklamacja

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone w dostawie?

Jeśli paczka i produkty które się w niej znajdowały, zostały uszkodzone podczas dostawy, skontaktuj się z nami  tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o zdjęcia zarówno uszkodzonej paczki jak i uszkodzonych produktów. Kiedy tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, zajmiemy się Twoją sprawą. Prosimy nie odsyłać do nas uszkodzonych produktów we własnym zakresie.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwe produkty?

Prosimy zacząć od dwukrotnego sprawdzenia potwierdzenia zamówienia, które zostało wysłane razem z produktami aby zobaczyć, co zostało zamówione. Skontaktuj się z nami, jeśli nie otrzymałeś zamówionego produktu.

Szkło akrylowe jest zamazane. Jak to jest możliwe?

Szkło akrylowe (plexi) w naszych ramach jest zabezpieczone cienką folią z obu stron. Prosimy o usunięcie jej przed użyciem. Folię tę stosujemy w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu.

 

Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

Nasz czas dostawy do Polski wynosi od 3 do 6 dni roboczych, licząc od następnego dnia po złożeniu zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w obiecanym terminie, prosimy o sprawdzenie wszystkich danych które zostały podane podczas składania zamówienia. Jeśli wkradł się błąd to lub jeśli wszystko się zgadza, a zamówienie nadal nie zostało doręczone to prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 30 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Jaką opcję dostawy oferujecie?

Współpracujemy z różnymi firmami przewozowymi, w zależności od wielkości zamówienia. Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy, będziesz mógł zobaczyć która firma dostarczy Twoje zamówienie.

Koszt wysyłki

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za min. 179 zł. Przy zamówieniach poniżej 179 zł, koszt wysyłki wynosi 19 zł.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane tak szybko, jak to możliwe. Jak tylko zostanie ono odebrane przez firmę przewozową, aktywujemy Twój numer przesyłki, po czym otrzymasz kolejny e-mail zawierający link do śledzenia paczki. Jeśli nie otrzymasz linku do śledzenia, skontaktuj się z nami przez nasz formularz kontaktowy.

Dlaczego link nie jest aktywny?

Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu otrzymasz link do śledzenia paczki w e-mailu potwierdzającym wysyłkę. Pamiętaj, że od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem wysyłki może minąć 48 godzin, zanim link stanie się aktywny.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?

W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 150 zł, który pokrywa koszt pakowania i wysyłki zwrotnej.

 

Zwroty

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Zgodnie z naszą polityką zwrotów, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru kontaktując się ze sklepem Poster Store w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu lub dotarcia zamówienia do punktu odbioru (okres możliwości odstąpienia od umowy).

Czy mogę zwrócić ramki po ich rozpakowaniu?

Po wyjęciu ramek z oryginalnego opakowania fabrycznego nie można ich zwrócić. Przyjmujemy jedynie produkty, które są w nienagannym stanie.

Jeśli ramki są nadal w oryginalnym opakowaniu i chcesz je zwrócić, zapoznaj się z informacjami poniżej w ""Jak dokonać zwrotu"".

W przypadku wad produkcyjnych, uszkodzeń transportowych lub innych uszkodzeń, prosimy o przesłanie reklamacji poprzez nasz formularz kontaktowy.

Jak zwrócić zamówienie?

Proszę pamiętać, że zwrot musi być wysłany z powrotem do Szwecji.

Paczka musi być zapakowana dokładnie w taki sam sposób, w jaki została od nas otrzymana. Ważne jest, aby ponownie zawinąć plakaty w papier ochronny, ponieważ gwarantuje to, że nie przesuną się one podczas transportu. Po ponownym zawinięciu plakatów w papier, użyj taśmy klejącej, abyśmy mogli łatwo wyjąć je z tuby.

Poinformuj nas o chęci zwrotu za pomocą formularza kontaktowego i podaj następujące informacje:

- Numer zamówienia

- Imię i nazwisko

- Adres e-mail podany podczas zakupu

- Powód zwrotu

- Nazwa produktu/ów, które chcesz zwrócić

Koszt przesyłki zwrotnej wynosi 35 zł. Koszt ten nie jest pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty do zwrotu.

Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu jako dowód że paczka została odesłana do nas.

Czy mogę wymienić produkt?

Wymiany dokonywane są na zasadach zwrotu. Możesz wymienić produkt poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Po otrzymaniu zwróconych produktów natychmiast dokonamy zwrotu należnej kwoty.

Czy zwrot produktów jest płatny?

Koszt wysyłki zwrotnej wynosi 35 zł. Koszt ten nie jest pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty do zwrotu.

Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu jako dowód że paczka została odesłana do nas.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?

W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 150 zł, który pokrywa koszt pakowania i wysyłki zwrotnej.

 

Płatność

Czy mogę zapłacić kartą?

Tak, można płacić kartami Visa, Mastercard, Maestro i American Express.

Czy mogę zapłacić za pomocą dotpay?

Tak, możesz wybrać dotpay w kasie.

Jak otrzymać fakturę za zamówienie?

Faktura może zostać wystawiona na prośbę klienta, jednak tylko i wyłącznie na standardowe dane osobowe podawane przy składaniu zamówienia. Ze względów prawnych nie mamy możliwości wprowadzenia w tych danych żadnych zmian. W celu otrzymania faktury imiennej za zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Jak złożyć zamówienie jako firma?

W chwili obecnej nie oferujemy zamówień firmowych (B2B), ale mamy nadzieję, że będzie to możliwe w przyszłości.

 

Produkty

Ramki

Informacje ogólne

Ramy są łatwo otwierane z tyłu i wyposażone w metalowe wieszaki, dzięki czemu można je przymocować do ściany zarówno w formacie poziomym, jak i pionowym. Podczas gdy nasze złote ramy mają bardziej błyszczącą i lśniącą powierzchnię, nasze drewniane ramy można rozpoznać po ich bardzo autentycznym wyglądzie. Ponadto, wszystkie nasze ramki posiadają krystaliczne czyste szkła akrylowe, dzięki czemu ważą mniej. Szkło akrylowe jest zabezpieczone z obu stron plastikową folią, która daje takie samo odczucie jak usunięcie plastikowej folii z nowego telefonu. Szkło akrylowe jest zabezpieczone z obu stron folią, którą stosujemy w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu.

Jakie rozmiary ramek są dostępne w waszym sklepie?

Oferujemy stylowe ramki premium w rozmiarach 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm i 70x100 cm.

Plakaty

Na jakim papierze są drukowane plakaty?

Plakaty są drukowane lokalnie przez najbardziej renomowaną szwedzką firmę poligraficzną, która otrzymała Nordic Swan Ecolabel, szwedzki symbol firmy przyjaznej dla środowiska i zrównoważonej produkcji oraz certyfikat FSC i PEFC. Długo szukaliśmy najlepszego papieru i w końcu zakochaliśmy się w Munken Kristall, najwyższej jakości papierze projektowym, który zapewnia idealną jakość. Papier posiada certyfikat ekologiczny FSC i PEFC. Jest to niepowlekany, matowy papier bez refleksów o łącznej gramaturze 200g/m2, co nadaje mu wyraźnie ekskluzywny charakter. Zapewnia on również doskonałe odwzorowanie kolorów i obrazów. Certyfikaty te gwarantują, że drewno wykorzystywane do produkcji naszych plakatów pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, które spełniają najwyższe standardy środowiskowe i społeczne.

Czy rama jest wliczona w cenę plakatu?

Nie, sprzedajemy nasze plakaty i ramy oddzielnie. Rama nie jest wliczona w cenę plakatu. Ramę należy dokupić osobno. W naszym sklepie internetowym możesz wybierać spośród różnych typów i rozmiarów ramek.

 

Współpraca/Prasa

Współpraca

Prosimy o wysłanie maila na adres info@posterstore.pl, a my prześlemy Państwa e-mail do odpowiedniego działu.

Artysta/fotograf

Prosimy o wysłanie maila na adres info@posterstore.pl, a my prześlemy Państwa e-mail do odpowiedniego działu.

Prasa

Prosimy o wysłanie maila na adres info@posterstore.pl, a my prześlemy Państwa e-mail do odpowiedniego działu.

Sprzedaż hurtowa

Zdecydowaliśmy, że w tej chwili nie będziemy współpracować ze sprzedawcami w zakresie sprzedaży hurtowej.

Nasi klienci uważają, że jesteśmy DOSKONALI

4.4

4.4 na 5 na podstawie 2108 recenzji.
Zobacz niektóre z nich tutaj.

Polecam

Kupiłam kilka plakatów, jednego co prawda nie było w paczce ale po konsultacji z doradcą został dosłany. Obsługa posprzedażowa bardzo dobra. Polecam. Będę zaglądać na stronę sklepu.

19 Oct

Janina

Super

Super! Szybko i starannie. Plakaty dobrze zabezpieczone. Przesyłka z zagranicy, ale ja miałam swoją do tygodnia. Polecam!!!

19 Oct

Joanna T.

Wszystko ok

Wszystko ok. Plakaty piękne do pokoju córki

19 Oct

Joanna

Piękne plakaty

Piękne plakaty, polecam :)

19 Oct

Joanna Paradowska

Produkt został dodany do koszyka

Do Kasy
Kontynuuj zakupy

Tutaj znajdziesz swoje ulubione produkty

Dodane do koszyka