Jeśli złożyłeś zamówienie w Poster Store, ale nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a my zaktualizujemy Twoje dane tak abyś mógł prawidłowo otrzymać potwierdzenie zamówienia.
Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, sprawdź czy wiadomość nie trafiła przypadkiem do skrzynki SPAM. Pamiętaj, że wysłanie potwierdzenia zamówienia może potrwać do 24 godzin.
Jeśli sprawdziłeś pocztę ze spamem i odczekałeś 24 godziny, a e-mail z potwierdzeniem nadal nie dotarł, zalecamy skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, abyśmy mogli zweryfikować sytuację.
Jeśli podczas składania zamówienia wprowadzono nieprawidłowy adres, email lub numer telefonu, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z działem obsługi klienta, aby ta informacja mogła zostać zaktualizowana nim zamówienie zostanie przetworzone przez nasz magazyn. W przypadku gdy zamówienie zostanie wysłane, a ze względu na błąd przesyłka nie zostanie doręczona, klient może zostać obciążony ewentualnymi, dodatkowymi kosztami.
Nasz magazyn stara się pakować zamówienia bardzo szybko. Niestety oznacza to, że nie będziemy mogli wprowadzić żadnych zmian w zamówieniu, ponieważ jest ono już przetwarzane w magazynie (zwykle w ciągu kilku sekund).
Skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego. Nie możemy jednak zagwarantować, że będziemy mieli wystarczająco dużo czasu, aby anulować Twoje zamówienie, ponieważ nasz magazyn stara się jak najszybciej przygotować zamówienie do wysyłki.
Aktualnie nie jesteśmy w stanie przygotować zamówienia na firmę. Mamy nadzieję, że uda nam się zaproponować to rozwiązanie w przyszłości.
Jeśli Twoje zamówienie zawiera uszkodzone produkty, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego. Nie zapomnij przesłać do nas zdjęć zarówno uszkodzonych produktów, jak i paczki. Po otrzymaniu zdjęć, niezwłocznie zajmiemy się Twoją reklamacją.
Prosimy o nieodsyłanie do nas uszkodzonych produktów.
Upewnij się, że produkty są niezgodne z potwierdzeniem zamówienia, które przesłaliśmy. Jeśli otrzymałeś niewłaściwe produkty, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Szkło akrylowe (pleksi) w naszych ramach jest chronione cienką folią naklejoną z obydwu stron. Nie zapomnij zdjąć jej przed użyciem. Używamy tej folii do ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu produktów.
Szacowany czas dostawy do Polski wynosi około 2-4 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia.
WAŻNE: W związku z dużą liczbą przesyłek obsługiwanych obecnie przez przewoźników, z którymi współpracujemy, jeśli paczka nie będzie mogła zostać dostarczona na Państwa adres, zostanie ona przekierowana do najbliższego punktu odbioru.
Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym terminie dostawy, najpierw sprawdź, czy podałeś nam prawidłowe informacje. Jeśli podałeś prawidłowe informacje, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta nie później niż 30 dni roboczych od złożenia zamówienia, a my pomożemy Ci rozwiązać problem.
Korzystamy z usług różnych firm transportowych. Po dodaniu artykułów do koszyka i przejściu do kasy zobaczysz, której firmie zlecimy wysyłkę Twojego zamówienia.
Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za min. 199 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia jest niższa, zostanie naliczona opłata za wysyłkę w wysokości 19 zł.
Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane tak szybko jak to możliwe. Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobną wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, który uaktywni się w ciągu 48 godzin. Jeśli nie otrzymałeś linku do śledzenia przesyłki, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
W momencie, gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobną wiadomość email z linkiem do śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że od momentu otrzymania potwierdzenia nadania paczki, może upłynąć 48 godzin nim link stanie się aktywny.
W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 90 zł, która pokrywa koszt pakowania i przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.
Tak. Klient ma prawo do zwrotu produktów zakupionych na www.posterstore.pl w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Ramki nie podlegają zwrotowi, jeśli z ramek usunięto samoprzylepną folię ochronną, która osłania szkło przed zarysowaniami. Ramki można jednak zwrócić, jeśli usunięto z nich jedynie zewnętrzne opakowanie.
Należy pamiętać, że zwrot musi zostać odesłany do naszego magazynu w Czechach.
Przesyłkę należy zapakować dokładnie w taki sam sposób, w jaki ją otrzymano. Ważne jest, aby ponownie zwinąć plakaty w papier ochronny tak, aby nie poruszały się podczas transportu. Po ponownym zawinięciu plakatów w papier, użyj taśmy klejącej, abyśmy mogli z łatwością wyjąć je z tuby.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, zarejestruj swój wniosek o zwrot korzystając z poniższego linku. Po rejestracji otrzymasz e-mail ze szczegółowymi informacjami oraz adresem do wysyłki.
Koszt zwrotu wynosi 35 zł. Nie jest on pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty, którą Ci zwrócimy.
Jeżeli zamówienie zostało złożone podczas kampanii promocyjnej, a po zwrocie produktów nie będzie już spełniać warunków promocji, jego wartość zostanie ponownie przeliczona, a zwrot pomniejszony o różnicę.
Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu, jako dowód, że paczka została do nas odesłana.
Wymiana towaru jest przez nas wydana jako regularny zwrot. Wystarczy odesłać do nas artykuł, którego nie chce się uzyskać, a my zwrócimy za niego pieniądze. Następnie można złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.
Tak. Koszt zwrotu wynosi 35 zł. Nie jest on pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty, którą Ci zwrócimy.
Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu, jako dowód, że paczka została do nas odesłana.
W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 90 zł, która pokrywa koszt pakowania i przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.
Tak. Możesz zapłacić za pomocą karty Visa i Mastercard.
Tak. Możesz zapłacić za pomocą systemu Dotpay po przejściu do kasy.
Tak. Możesz zapłacić za pomocą systemu Blik.
Faktura za zamówienie może zostać wystawiona na prośbę klienta, jednak wyłącznie na dane podane podczas składania zamówienia. Ze względów prawnych, nie mamy możliwości wprowadzenia w tych danych żadnych zmian. W celu otrzymania faktury imiennej za zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
W przypadku chęci złożenia zamówienia firmowego, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia na stronie.
Ramy są łatwo otwierane z tyłu i wyposażone w metalowe wieszaki, dzięki czemu można je przymocować do ściany zarówno w formacie poziomym, jak i pionowym. Podczas gdy nasze złote ramy mają bardziej błyszczącą i lśniącą powierzchnię, nasze drewniane ramy można rozpoznać po ich autentycznym, stonowanym wyglądzie. Ponadto, wszystkie nasze ramki posiadają krystaliczne czyste szkła akrylowe (pleksi), dzięki czemu mniej ważą. Szkło akrylowe (pleksi) jest zabezpieczone z obu stron plastikową folią, która usuwa się z taką samą łatwością jak plastikowa folia z ekranu nowego telefonu. Folia ochronna na szybce chroni szkło akrylowe podczas przechowywania i transportu.
Jakie rozmiary ramek są dostępne w waszym sklepie?
Oferujemy stylowe ramki premium w rozmiarach 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm i 70x100 cm.
Plakaty są drukowane lokalnie przez renomowaną szwedzką firmę poligraficzną, która otrzymała wyróżnienie Nordic Swan Ecolabel, szwedzki symbol firmy przyjaznej dla środowiska i zrównoważonej produkcji oraz certyfikat FSC i PEFC. Długo szukaliśmy najlepszego papieru i w końcu zakochaliśmy się w Munken Kristall, najwyższej jakości papierze projektowym, który zapewnia idealną jakość. Papier posiada certyfikat ekologiczny FSC i PEFC. Jest to niepowlekany, matowy papier bez refleksów o łącznej gramaturze 200g/m2, co nadaje mu wyraźnie ekskluzywny charakter. Zapewnia on również doskonałe odwzorowanie kolorów i obrazów. Certyfikaty te gwarantują, że drewno wykorzystywane do produkcji naszych plakatów pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, które spełniają najwyższe standardy środowiskowe i społeczne.
Nie, nasze ramy i plakaty sprzedajemy oddzielnie. Rama nie jest wliczona w cenę plakatu i ją należy dokupić osobno. W naszym sklepie internetowym możesz wybierać spośród różnych typów i rozmiarów ramek.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami pod adresem internationalmarketing@posterstore.com.
Brandbassador to platform służąca rozwojowi marki. Dzięki niej możesz zostać ambasadorem Poster Stote i zdobywać nagrody za treści udostępniane obserwatorom. Aby zostać ambasadorem marki Poster Store, utwórz konto na platformie Brandbassador. Po przyjęciu do grona ambasadorów marki, możesz rozpocząć wykonywanie misji dla Poster Store. Na platformie znajdziesz różnego rodzaju misje, do których możesz się zgłaszać. Misje zazwyczaj polegają na udostępnianiu przygotowanych przez Ciebie treści, za które otrzymasz nagrodę.
Staramy się odpowiadać na wszystkie zgłoszenia w ciągu 3 dni roboczych. Po rozpatrzeniu zgłoszenia niezwłocznie się z Tobę skontaktujemy.
Odpowiedzi znajdziesz bezpośrednio w aplikacji Brandbassador. W razie problemów z aplikacją lub innych pytań dotyczących platformy Brandbassador możesz również zapoznać się z zakładką z często zadawanymi pytaniami. W sprawie innych pytań dotyczących współpracy skontaktuj się z nami za pośrednictwem centrum wiadomości Brandbassador.
Skontaktuj si z nami pod adresem artist@posterstore.com.
Skontaktuj si z nami pod adresem pr@posterstore.com.
Postanowiliśmy nie współpracować z dystrybutorami. Swoje produkty sprzedajemy tylko za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Dodane do koszyka