Skip to main content.

Wysyłka i Dostawa

Jaki jest czas dostawy?

Nasz czas dostawy do Polski wynosi od 3 do 6 dni roboczych, licząc od następnego dnia po złożeniu zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w obiecanym terminie, prosimy o sprawdzenie wszystkich danych które zostały podane podczas składania zamówienia. Jeśli wkradł się błąd to lub jeśli wszystko się zgadza, a zamówienie nadal nie zostało doręczone to prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 30 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Jaką opcję dostawy oferujecie?

Współpracujemy z różnymi firmami przewozowymi, w zależności od wielkości zamówienia. Po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy, będziesz mógł zobaczyć która firma dostarczy Twoje zamówienie.

Koszt wysyłki

Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za min. 199 zł. Przy zamówieniach poniżej 199 zł, koszt wysyłki wynosi 19 zł.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane tak szybko, jak to możliwe. Jak tylko zostanie ono odebrane przez firmę przewozową, aktywujemy Twój numer przesyłki, po czym otrzymasz kolejny e-mail zawierający link do śledzenia paczki. Jeśli nie otrzymasz linku do śledzenia, skontaktuj się z nami przez nasz formularz kontaktowy.

Dlaczego link nie jest aktywny?

Po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu otrzymasz link do śledzenia paczki w e-mailu potwierdzającym wysyłkę. Pamiętaj, że od momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem wysyłki może minąć 48 godzin, zanim link stanie się aktywny.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?

W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 150 zł, który pokrywa koszt pakowania i wysyłki zwrotnej.
 

Reklamacja

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone w dostawie?

Jeśli paczka i produkty które się w niej znajdowały, zostały uszkodzone podczas dostawy, skontaktuj się z nami  tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o zdjęcia zarówno uszkodzonej paczki jak i uszkodzonych produktów. Kiedy tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i produktów, zajmiemy się Twoją sprawą. Prosimy nie odsyłać do nas uszkodzonych produktów we własnym zakresie.

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwe produkty?

Prosimy zacząć od dwukrotnego sprawdzenia potwierdzenia zamówienia, które zostało wysłane razem z produktami aby zobaczyć, co zostało zamówione. Skontaktuj się z nami, jeśli nie otrzymałeś zamówionego produktu.

Szkło akrylowe jest zamazane. Jak to jest możliwe?

Szkło akrylowe (plexi) w naszych ramach jest zabezpieczone cienką folią z obu stron. Prosimy o usunięcie jej przed użyciem. Folię tę stosujemy w celu ochrony szkła akrylowego podczas przechowywania i transportu.