0

Tylko teraz: 25% zniżki na plakaty!

nie dot. plakatów Selection, promocja trwa do 20/8

Wysyłka i Dostawa

Koszt wysyłki

Darmowa wysyłka przy zamówieniach za min. 179zł. Przy zamówieniach poniżej 179zł, koszt wysyłki wynosi 19zł.

Czas Dostawy

Przesyłki do Polski dostarczamy w ciągu 2-4 dni roboczych.

Monitorowanie paczki

Możesz śledzić swoje zamówienie w drodze od naszego biura do Twojego domu.

Przesyłkę możesz śledzić za pomocą swojego numeru trackingowego tutaj: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match=

Procedura wysyłki

Zamówienia obejmujące jedynie plakaty o wymiarach 13x18 cm i plakaty w formacie A4 wysyłane są za pośrednictwem lokalnej usługi pocztowej i dostarczane są do skrzynki pocztowej.

DB Schenker dostarcza zamówienia obejmujące ramki lub plakaty o wymiarach 30 x 40 cm lub większe, aby zapewnić wysoką jakość, szybkie dostawy, i doskonały tracking przesyłki od opuszczenia przez nią magazynu aż do progu Twoich drzwi.

1. Paczka zostanie początkowo dostarczona do Twoich drzwi, przy jej odbiorze wymagany będzie Twój podpis.

2. Jeśli próba dostarczenia paczki do Twoich drzwi nie powiedzie się, paczka zostanie dostarczona do Twojego sąsiada, który może podpisać jej odbiór. W takim przypadku kurier umieści w Twojej skrzynce pocztowej kartkę z informacją, tak abyś wiedział, że Twój sąsiad ma paczkę.

3. Jeśli próba dostarczenia paczki do sąsiada również się nie powiedzie, paczka zostanie dostarczona do najbliższego urzędu pocztowego. W skrzynce pocztowej otrzymasz kartkę z informacją, pod jakim adresem paczka oczekuje na odbiór.

4. Masz 16 dni na odbiór paczki, po upływie tego czasu paczka zostanie odesłana do Poster Store.

FAQ

Zamówienie uległo uszkodzeniu podczas transportu

Jeśli otrzymałeś produkt, który został uszkodzony podczas transportu lub jest wadliwy w jakikolwiek inny sposób, wyślij wiadomość e-mail do naszego Działu Obsługi Klienta na adres info@posterstore.pl tak szybko, jak to tylko możliwe, załączając zdjęcia uszkodzonego produktu / opakowania. Chcemy, aby wszyscy nasi klienci byli zadowoleni i dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci szybką i profesjonalną pomoc.

Co się stanie, jeśli nie odbiorę przesyłki?

W przypadku towarów, które zostały do nas zwrócone, ponieważ klient nie odebrał przesyłki, pobieramy opłatę w wysokości 64zł na pokrycie kosztów opakowania i wysyłki zwrotnej.

Produkt został dodany do koszyka

Do Kasy
Kontynuuj zakupy