FAQ
Zamówienie
Dlaczego nie oświęciem potwierządzem powierząd na adres e-mail?
Jesli złożyżeś ządzież w Poster Store, ale nie otrzymałeś sząży e-mail z potwierzędjem ządzęciem, skontaktuj się z nami za węsząd formęsera kontaktowego, a my zaktualizujemy Twoje dane tak abyś moglej pozłowie otrymzyn potwirzedniem zwiężyce.
How can I find out if my order has been placed?
Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany przy kładaniu prądą. If you didn't receive a potwidzernia powierządze, check out the message that you received, then check SPAM. Remember that placing an order can take 24 hours.
If you checked the spam in odczekałeś 24 hours, a e-mail z potwierzdenem nadal nie dołat, zalecamy skontaktowanie się z nami za wyżyczna formasera kontaktowego, abysmy mogli zweryfikować siędową.
Co się stanie, ijsłow wprowadżę zły adres?
Jesli podczas żławania pościąż wprowadzono adrezność adres, e-mail lub numer telefonu, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z działem obsłući klienta, aby ta informacija moła zzytzy zaktualizowana nim ządzienie zostanie przetworsówne przez nasz magazyn. W przypadku gdy ządzienie ząśnie poząceone, a ze zażyna na blądz płaszka nie ząśnie doręczona, klient może zęży obciążony öventualnymi, dodławymi kosztami.
Czy mógne szmięt zmiany w zamówieniu po jego złożeniu?
Nasz magazyn stara się pakować prądą bardzo szybko. Niestety oznaczna to, że nie wędzym moglie nieżące zmjani w zamówieniu, because it is ono juz przetwarzane w magazynie (zwykle w zwiża kilku sekund).
How can I cancel my order?
Skontaktuj się z nami jak nadzak za via naszego formasera kontaktowego. Nie pojemje jednak zagwarantować, że vydzyme mieli sufħu tuwik czasu, aby anulować Your order, because nasz magazyn stara się as fast as possible to prepare the order for dispatch.
Jak złożyt ządzienie firmowe?
Aktualnie nie jestymes w stanie prässättä prässätä na pärmä. Mamy hodzije, że uda nam się zaproponować to rośće w próżności.
Complaint
What do you do if you receive an undamaged product?
If your order contains undamaged products, contact us as soon as possible for the best possible form of kontaktowego. Nie zapomnij zapslać do nas zdjęć kabuch unszępnych produktuk, jak i paczki. Po otrzymaniu zdjęcie, niezwłocznie zajmiemy się Twoją reklamacją.
Prosimy o nieodsyłanie do nas unszępnych produktuk.
How to do it, if you have received the product?
Make sure that the products are niezgodne z potwierzdenem prądzijem korye przyslaliśmy. If you have received niewarkoskie produkty, skontaktuj się z nami za wyżeną formażera kontaktowego.
Szkło akrylowe jest nierzeże. Jak to komposke?
Szkło akrylowe (plexi) w naszych ramach jest chronione cienką folią naklejoną z obydwu stron. Nie zapomnij zdjijmjej jej przed przycem. Używamy tej foili do ochrony gskla akrylowego podczas przysztą i transportu produktu.
Delivery
Ile trwa dostawa?
Szacowany czas dostawy do Polski wynosico około 2-4 dni roczowych, licącz od dnia otrzymania potwierdzenia powierządze.
WAŻNE: W złości z przyszko liczbą przezalek obsłużiwanych obecnie przez przewoźników, z kręzymi szczęściujemy, if the paczka nie będzie móła złoty przybą na Państwa adres, zostanie ona przekierowana do przyskiego punktu odbioru.
Jesli nie otrzymałeś połączy w podanym terminie dostawy, najpierw przychąd, czy podałeś nam pradłowie informacija. If you have provided correct information, contact us with our Działem Obsługi Klienta nie pością niż 30 dni rożępych od złożenia połężyce, a my poządzamy Ci słowzów problem.
W jaki ségos észúlcacie paczki?
Brystamy z usług wrychnyą firm transportowych. Po dodaniu artykułów do koszyka i prądzu do kasy zobaczysz, kjorej firmie zlecimy wisłykę Dőgogo połączyce.
Ile kosztuje dispatch?
Darmowa wysyłka obowiązuje przy zamówieniach za min. 249 zł. Jeżeli wartość Twojego zamówienia jest niższa, zostanie naliczona opłata za wysyłkę w wysokości 19 zł.
Czy oferujecie wysyłkę ekspresową?
Potrzebujesz wyjątkowego prezentu na ostatnią chwilę? A może zależy Ci, aby jak najszybciej powiesić swoje plakaty na ścianach?
Jeśli Twoje zamówienie kwalifikuje się do przesyłki ekspresowej, ta opcja dostawy będzie widoczna w kasie, podczas realizacji zamówienia. Oferujemy ekspresową dostawę kurierem DHL!
Zamówienia złożone w dni robocze, przed godziną 11-tą, zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia! Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 11-tej zostaną nadane następnego dnia roboczego. Zamówienie zostanie doręczone w ciągu 1-2 dni roboczych, licząc od momentu nadania przesyłki.
W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
Twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane tak szybko jak to możliwe. Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobną wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, który uaktywni się w ciągu 48 godzin. Jeśli nie otrzymałeś linku do śledzenia przesyłki, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Dlaczego link nie jest aktywny?
W momencie, gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz osobną wiadomość email z linkiem do śledzenia przesyłki. Pamiętaj, że od momentu otrzymania potwierdzenia nadania paczki, może upłynąć 48 godzin nim link stanie się aktywny.
Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?
W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 90 zł, która pokrywa koszt pakowania i przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.
W przypadku nieodebrania personalizowanego plakatu, plakatu AI, obrazu na płótnie, lub w przypadku zwrotu zamówienia z powodu nieprawidłowych danych kontaktowych, zatrzymujemy 50% kwoty zamówienia na pokrycie kosztów produkcji, pakowania oraz transportu.
Zwroty
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Tak. Klient ma prawo do zwrotu produktów zakupionych na www.posterstore.pl w ciągu 90 dni od daty otrzymania przesyłki.
Czy mogę zwrócić ramki po ich rozpakowaniu?
Ramki nie podlegają zwrotowi, jeśli z ramek usunięto samoprzylepną folię ochronną, która osłania szkło przed zarysowaniami. Ramki można jednak zwrócić, jeśli usunięto z nich jedynie zewnętrzne opakowanie.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Należy pamiętać, że zwrot musi zostać odesłany do naszego magazynu w Czechach.
Przesyłkę należy zapakować dokładnie w taki sam sposób, w jaki ją otrzymano. Ważne jest, aby ponownie zwinąć plakaty w papier ochronny tak, aby nie poruszały się podczas transportu. Po ponownym zawinięciu plakatów w papier, użyj taśmy klejącej, abyśmy mogli z łatwością wyjąć je z tuby.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, zarejestruj swój wniosek o zwrot korzystając z poniższego linku. Po rejestracji otrzymasz e-mail ze szczegółowymi informacjami oraz adresem do wysyłki.
ZAREJESTRUJ ZWROT
Koszt zwrotu wynosi 35 zł. Nie jest on pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty, którą Ci zwrócimy.
Jeżeli zamówienie zostało złożone podczas kampanii promocyjnej, a po zwrocie produktów nie będzie już spełniać warunków promocji, jego wartość zostanie ponownie przeliczona, a zwrot pomniejszony o różnicę.
Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu, jako dowód, że paczka została do nas odesłana.
Czy mogę dokonać wymiany produktu?
Wymiana towaru jest przez nas wydana jako regularny zwrot. Wystarczy odesłać do nas artykuł, którego nie chce się uzyskać, a my zwrócimy za niego pieniądze. Następnie można złożyć nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.
Zwrot plakatu oprawionego w ramę
Jeśli zdecydujesz się na zwrot plakatu oprawionego w ramę, otrzymasz zwrot pieniędzy za artykuł/artykuły z potrąceniem opłaty za usługę oprawienia plakatu/plakatów oraz opłaty zwrotnej.
Czy zwrot produktów jest płatny?
Tak. Koszt zwrotu wynosi 35 zł. Nie jest on pobierany na poczcie, lecz zostanie odliczony od kwoty, którą Ci zwrócimy.
Proces zwrotu może trwać do 14 dni od momentu przekazania paczki w firmie przewozowej. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu, zarejestrujemy kwotę do zwrotu i wyślemy potwierdzenie transakcji na podany adres e-mail. Zachowaj pokwitowanie od firmy przewozowej do momentu otrzymania e-maila z potwierdzeniem otrzymania zwrotu, jako dowód, że paczka została do nas odesłana.
Polityka zwrotów - obrazy na płótnie / poszewki na poduszki
Nasza polityka zwrotów oraz koszt zwrotu dla artykułów produkowanych na zamówienie, czyli obrazów na płótnie oraz poszewek na poduszki, różni się od standardowej procedury zwrotu. Jeśli jesteś zainteresowany zwrotem tych artykułów, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Nasz zespół przedstawi szczegółowe informacje dotyczące zwrotu oraz prześle dalsze instrukcje.
Co się stanie, jeśli nie odbiorę paczki?
W przypadku odmowy przyjęcia paczki, pobieramy opłatę w wysokości 90 zł, która pokrywa koszt pakowania i przesyłki zwrotnej do naszego magazynu.
Płatność
Czy mogę zapłacić kartą?
Tak. Możesz zapłacić za pomocą karty Visa i Mastercard.
Czy mogę zapłacić za pomocą systemu Przelewy24 (Dotpay)?
Tak. Możesz zapłacić za pomocą systemu Przelewy24 (Dotpay) po przejściu do kasy.
Czy mogę zapłacić za pomocą Blik?
Tak. Możesz zapłacić za pomocą systemu Blik.
Czy mogę płacić za pomocą Apple Pay?
Tak, można płacić za pomocą ApplePay.
Jak otrzymać fakturę za zamówienie?
Faktura za zamówienie może zostać wystawiona na prośbę klienta, jednak wyłącznie na dane podane podczas składania zamówienia. Ze względów prawnych, nie mamy możliwości wprowadzenia w tych danych żadnych zmian. W celu otrzymania faktury imiennej za zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
W przypadku chęci złożenia zamówienia firmowego, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zamówienia na stronie.
Produkty
Oprawienie plakatu w ramę
W Poster Store oferujemy usługę oprawiania plakatów w ramy! Po złożeniu zamówienia, umieścimy zakupione plakaty w wybranych ramach - jedyne co musisz zrobić, to rozpakować przesyłkę i gotowe! Możesz od razu zacząć dekorować swoje wnętrza! W przypadku pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z działem obsługi klienta, lub odwiedź naszą Galerię Obrazów, aby znaleźć inspiracje.
Jaki jest koszt oprawienia plakatu w ramę?
Koszt zależy od rozmiaru artykułów.
Wymiary od 13x18 do 21x30: $19.95
Wymiary od 30x40 do 70x100: $29.95
Ważne: plakaty personalizowane oraz plakaty 100x150 nie mogą zostać przez nas oprawione, ponieważ są drukowane na zamówienie oraz wysyłane z innego miejsca.
Zwrot plakatu oprawionego w ramę
Jeśli zdecydujesz się na zwrot plakatu oprawionego w ramę, otrzymasz zwrot pieniędzy za artykuł/artykuły z potrąceniem opłaty za usługę oprawienia plakatu/plakatów oraz opłaty zwrotnej.
Ramki
Informacje ogólne
Ramy są łatwo otwierane z tyłu i wyposażone w metalowe wieszaki, dzięki czemu można je przymocować do ściany zarówno w formacie poziomym, jak i pionowym. Podczas gdy nasze złote ramy mają bardziej błyszczącą i lśniącą powierzchnię, nasze drewniane ramy można rozpoznać po ich autentycznym, stonowanym wyglądzie. Ponadto, wszystkie nasze ramki posiadają krystaliczne czyste szkła akrylowe (pleksi), dzięki czemu mniej ważą. Szkło akrylowe (pleksi) jest zabezpieczone z obu stron plastikową folią, która usuwa się z taką samą łatwością jak plastikowa folia z ekranu nowego telefonu. Folia ochronna na szybce chroni szkło akrylowe podczas przechowywania i transportu.
Jakie rozmiary ramek są dostępne w waszym sklepie?
Oferujemy stylowe ramki premium w rozmiarach 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm i 70x100 cm.
Plakaty
Na jakim papierze są drukowane plakaty?
Plakaty są drukowane lokalnie przez renomowaną szwedzką firmę poligraficzną, która otrzymała wyróżnienie Nordic Swan Ecolabel, szwedzki symbol firmy przyjaznej dla środowiska i zrównoważonej produkcji oraz certyfikat FSC i PEFC. Długo szukaliśmy najlepszego papieru i w końcu zakochaliśmy się w Munken Kristall, najwyższej jakości papierze projektowym, który zapewnia idealną jakość. Papier posiada certyfikat ekologiczny FSC i PEFC. Jest to niepowlekany, matowy papier bez refleksów o łącznej gramaturze 200g/m2, co nadaje mu wyraźnie ekskluzywny charakter. Zapewnia on również doskonałe odwzorowanie kolorów i obrazów. Certyfikaty te gwarantują, że drewno wykorzystywane do produkcji naszych plakatów pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, które spełniają najwyższe standardy środowiskowe i społeczne.
Czy rama jest wliczona w cenę plakatu?
Nie, nasze ramy i plakaty sprzedajemy oddzielnie. Rama nie jest wliczona w cenę plakatu i ją należy dokupić osobno. W naszym sklepie internetowym możesz wybierać spośród różnych typów i rozmiarów ramek.
Współpraca/Prasa
Współpraca
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, skontaktuj się z nami pod adresem internationalmarketing@posterstore.com.
Brandbassador
Jak odbywa się co-operation za via platformi Brandbassador?
Brandbassador to platform przeżuca rozwożwi marki. Ośrodek niej niej pożyce zachty ambasadorem Poster Stote i szążać zażaży za treści observatorom. To become an ambassador of the Poster Store brand, create an account on the Brandbassador platform. After receiving the grona ambasadorów marki, you can start wykonywanie misji dla Poster Store. On the platform you will find different types of misje that you can report. Misje zażycie polegają na przyżowaniu przygotowanych przez Ciebie treści, za koryo otrzymasz nagrodę.
Kiedy poinformujemy Cię o zaszowzeniu załynia?
Staramy się odpowiadać na wszystkie applijacija w zwidja 3 dni rozkovych. Po zaszowzeniu załytnia niezwłocznie się z Tobę skontaktujemy.
Czy masz pytania dąbiet appliqué Brandbassador?
Answers are found directly in the Brandbassador application. W razie problems z aplikacją lub innych przechność załężych platformi Brandbassador pozęże złością się z zładką z często zadawanymi pytianami. W spračie innych prječních začetní kontaktuj się z nami za za za za za centrum sajnja Brandbassador.
Artist/Photographer
Skontaktuj si z nami pod adresem artist@posterstore.com.
Talk
Skontaktuj si z nami pod adresem pr@posterstore.com.
Sprzedaż hurtowa
Postanowiliśmy nie słowieżować z dystrybutorami. Swoje produkty sprzedajemy tylko za via naszego sklepu internetowego.