FAQ
ZAMÓWIENIA
JAK UPEWNIĆ SIĘ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZETWORZONE?
Na adres e-mail podany podczas składania zamówienia otrzymasz potwierdzenie. Jeśli nie otrzymasz go wkrótce po złożeniu zamówienia, mogło wystąpić jakieś zakłócenie w trakcie transakcji. Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.
Jeśli złożyłeś u nas zamówienie, ale nie otrzymałeś potwierdzenia, możliwe że adres email został wprowadzony nieprawidłowo. Sprawdź folder Spam, ponieważ wiadomości mogą tam czasami trafić. Kliknij TUTAJ, aby skontaktować się z nami i zweryfikować, czy otrzymaliśmy zamówienie na Twoje nazwisko. Chętnie poprawimy adres email w systemie i wyślemy potwierdzenie zamówienia. W innych przypadkach - zamówienie mogło nie zostać zrealizowane, więc skontaktuj się z nami przed złożeniem nowego zamówienia, aby uniknąć jego zduplikowania.
CO SIĘ STANIE, JEŚLI WPROWADZĘ BŁĘDNE INFORMACJE?
Jeśli wprowadziłeś nieprawidłowe dane, takie jak adres, e-mail lub numer telefonu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta jak najszybciej. Dołożymy wszelkich starań, aby zaktualizować Twoje dane przed realizacją zamówienia. Jednak jeśli nieprawidłowe informacje wpłyną na dostawę, a Twoje zamówienie zostało już przetworzone, wszelkie dodatkowe koszty ponosi klient.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAKUP?
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pośrednictwem poczty e-mail. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc, jednak ze względu na to, że nasz magazyn stara się przetwarzać zamówienia tak szybko jak to możliwe, nie możemy zagwarantować możliwości anulacji zamówienia. Jeśli złożyłeś zamówienie w weekend lub po godzinach pracy Działu Obsługi Klienta, możesz również wysłać nam wiadomość e-mail.
CZY MOGĘ WPROWADZIĆ ZMIANY W ZAMÓWIENIU PO DOKONANIU PŁATNOŚCI?
Nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu, ale być może będziemy w stanie je anulować przed rozpoczęciem realizacji. Po anulowaniu zamówienia możesz łatwo złożyć nowe na właściwe produkty. Pamiętaj jednak, że ze względu na szybką realizację zamówień przez nasz magazyn, nie możemy zagwarantować możliwości anulowania.
CO JEŚLI PRODUKT Z MOJEGO ZAMÓWIENIA JEST NIEDOSTĘPNY?
Jeśli zamówiony przez Ciebie artykuł jest niedostępny, wyślemy do Ciebie wiadomość. Jeśli nie otrzymałeś od nas takiej informacji i masz wątpliwości odnośnie dostępności produktów, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
JAK KUPIĆ KARTĘ PODARUNKOWĄ?
Możesz łatwo zakupić kartę podarunkową na naszej stronie, wybierając odpowiednią kwotę i dodając ją do koszyka. Po przejściu do kasy karta podarunkowa zostanie wysłana jako plik cyfrowy na podany adres e-mail. Powinieneś otrzymać ją w ciągu kilku minut. Sprawdź folder Spam, ponieważ wiadomości mogą tam czasami trafić. Jeśli nadal jej nie otrzymałeś, możliwe, że adres e-mail został błędnie wprowadzony. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a z przyjemnością Ci pomogą.
JAK MOGĘ PRZEKAZAĆ KOMUŚ KARTĘ PODARUNKOWĄ?
Karta podarunkowa zostanie dostarczona cyfrowo na adres e-mail. Po jej otrzymaniu możesz przesłać kod elektronicznie lub wydrukować fizyczną kartę podarunkową dla odbiorcy.
GDZIE MOGĘ SPRAWDZIĆ SALDO KARTY PODARUNKOWEJ?
Wartość karty podarunkowej będzie widoczna po dodaniu produktu do koszyka i wpisaniu kodu karty podarunkowej.
CZY MÓJ PLAKAT MOŻE BYĆ OPRAWIONY W RAMKĘ PRZED DOSTAWĄ?
Tak, jeśli chcesz oprawić swoje plakaty, możesz wybrać plakaty i ramki, które Ci się podobają, a następnie dodać usługę oprawy do zamówienia. Zadbamy o to, aby wszystko było idealnie wykonane!
DOSTAWA
SKĄD WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA?
Zamówienia złożone w Poster Store są wysyłane z naszego centrum dystrybucyjnego w Czechach za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.
Obrazy na płótnie są wysyłane z naszego magazynu w Czechach za pośrednictwem DHL lub UPS.
Plakaty personalizowane są wysyłane bezpośrednio od naszego dostawcy w Szwecji za pośrednictwem FedEx.
ILE KOSZTUJE DOSTAWA?
Jeśli wartość Twojego zamówienia jest niższa niż 249 PLN, zostanie naliczona opłata za przesyłkę od 19 PLN.
Przy zakupach od 249 PLN odejmujemy koszt wysyłki zgodnie z wybraną metodą dostawy.
JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?
Wyślemy Ci e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki, gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. Sprawdź folder Spam, ponieważ wiadomości mogą czasami tam trafić.
Chcesz śledzić swoją przesyłkę? Kliknij w link poniżej i wprowadź numer zamówienia lub numer przesyłki oraz adres e-mail, którego użyłeś podczas składania zamówienia, aby otrzymać aktualne informacje o statusie dostawy.
https://posterstore.pl/tracking/
*Plakaty personalizowane i obrazy na płótnie są tworzone na zamówienie i wysyłane bezpośrednio z magazynu naszego dostawcy, co oznacza, że otrzymasz osobne linki do śledzenia dla tych produktów.
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA DOSTAWY.
Wyślemy Ci e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki, gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn. Pamiętaj, aby sprawdzić folder Spam, ponieważ wiadomości mogą czasami tam trafić. Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości, możliwe, że adres e-mail został błędnie wprowadzony. Skontaktuj się z nami tutaj, a chętnie Ci pomożemy!
CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY PO WYSŁANIU PRZESYŁKI?
Niestety nie możemy zmienić adresu dostawy po wysłaniu paczki z naszego magazynu. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby przekazać Twoją prośbę kurierowi. Nie możemy jednak zagwarantować, że kurier będzie w stanie przetworzyć zmianę przed dostawą. Zalecamy również bezpośredni kontakt z kurierem, aby przyspieszyć realizację prośby.
JAK DŁUGO TRWA DOSTAWA?
Czas wysyłki wynosi zazwyczaj od 2 do 4 dni robocze. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej spakować Twoje zamówienie i wysłać je z naszego centrum logistycznego w Czechach. Pamiętaj, że realizacja może potrwać dodatkowo 1-2 dni ze względu na opóźnienia po stronie firmy kurierskiej lub dużą liczbę zamówień w magazynie.
Które produkty mają dłuższy czas dostawy?
Obrazy na płótnie, plakaty personalizowane oraz plakaty w rozmiarze 100x150 cm są drukowane na zamówienie i wysyłane bezpośrednio od naszego partnera drukarskiego. Czas dostawy tych produktów może wynosić od 4 do 7 dni roboczych.
Co się stanie, jeśli dostawa pod mój adres nie będzie możliwa?
Z powodu dużej liczby przesyłek u naszych partnerów wysyłkowych, może się zdarzyć, że paczka zostanie przekierowana do najbliższego punktu odbioru, jeśli dostawa pod wskazany adres nie będzie możliwa.
Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia w podanym czasie dostawy, sprawdź najpierw, czy podane przez Ciebie informacje są prawidłowe. Jeśli wszystkie dane są poprawne, a przesyłka nadal nie dotarła, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta w ciągu 30 dni roboczych od złożenia zamówienia, a my chętnie Ci pomożemy.
DLACZEGO LINK DO ŚLEDZENIA PRZESYŁKI NIE ZOSTAŁ ZAKTUALIZOWANY?
Staramy się dostarczać wszystkie zamówienia w podanym terminie, jednak możliwe są opóźnienia ze strony kuriera. Gdy paczka zostanie wysłana, status śledzenia zostanie zaktualizowany – może to potrwać do 4–5 dni roboczych. Po tej aktualizacji dostawa zazwyczaj odbywa się tego samego lub następnego dnia.
*Plakaty personalizowane i obrazy na płótnie są tworzone na zamówienie i wysyłane bezpośrednio z magazynu naszego dostawcy, co oznacza, że otrzymasz osobne linki do śledzenia przesyłki dla tych produktów.
JAK SPRAWDZIĆ STATUS DOSTAWY MOICH PRODUKTÓW WYKONYWANYCH NA ZAMÓWIENIE?
Otrzymasz informacje o śledzeniu przesyłki od firmy kurierskiej obsługującej Twoje zamówienie na żądanie.
Plakaty personalizowane: Te przedmioty są wysyłane przez FedEx, a informacje o śledzeniu przesyłki otrzymasz bezpośrednio od nich.
Obrazy na płótnie: Te produkty są wysyłane osobno przez różne firmy kurierskie, w zależności od wyboru dostawcy.
DLACZEGO MÓJ PLAKAT PERSONALIZOWANY/OBRAZ NA PŁÓTNIE ZOSTAŁ DOSTARCZONY NA MÓJ ADRES DOMOWY, MIMO ŻE WYBRAŁEM DOSTAWĘ DO PUNKTU ODBIORU?
Ponieważ produkty na zamówienie są wysyłane bezpośrednio od naszego dostawcy, opcja dostawy wybrana podczas składania zamówienia nie ma zastosowania do tych artykułów. Produkty te będą zawsze dostarczane do Twojego domu. Jednak jeśli firma kurierska nie będzie mogła się z Tobą skontaktować, może dostarczyć paczkę do pobliskiego punktu odbioru, o czym zostaniesz powiadomiony. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail lub SMS-a, sprawdź folder spam lub skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby uniknąć zwrotu zamówionych produktów.
DLACZEGO MOJEGO PLAKATU PERSONALIZOWANEGO/OBRAZU NA PŁÓTNIE NIE MA W PRZESYŁCE?
Produkty na zamówienie są wysyłane bezpośrednio od naszego dostawcy, co oznacza, że otrzymasz osobną przesyłkę. Powinieneś otrzymać informacje o śledzeniu przesyłki od firmy kurierskiej, która dostarczy Twoje produkty na zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś osobnego numeru do śledzenia, skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli pomóc Ci ze śledzeniem i przekazać informacje o Twojej paczce.
ŚLEDZENIE PRZESYŁKI WSKAZUJE, ŻE PACZKA ZOSTAŁA DOSTARCZONA, ALE JEJ NIE OTRZYMAŁEM/AM.
Gdy status przesyłki wskazuje na to, że Twoje zamówienie zostało dostarczone, ale go nie otrzymałeś, zweryfikuj możliwość doręczenia do sąsiadów lub recepcji budynku. Jeśli przesyłki nie uda się zlokalizować, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
CO SIĘ STANIE, JEŚLI NIE ODBIORĘ LUB ODMÓWIĘ PRZYJĘCIA PACZKI?
Jeśli produkty zostaną do nas zwrócone z powodu nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, zostanie naliczona opłata w wysokości 90 PLN. Opłata ta pokrywa koszty wysyłki w obie strony, obsługi oraz ponownego wprowadzenia produktów do magazynu.
W przypadku nieodebranych lub odmówionych produktów na zamówienie (AI Art, plakaty personalizowane, obrazy na płótnie), a także zwróconych z powodu nieprawidłowych danych kontaktowych, zatrzymamy 50% całkowitej kwoty zamówienia na pokrycie kosztów produkcji, pakowania i transportu.
ZWROTY/REKLAMACJE
ZWROTY
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Składając zamówienie w Posterstore.pl, masz 90 dni na zwrot. Oznacza to, że możesz anulować zakup, kontaktując się z nami w ciągu 90 dni od otrzymania zamówienia.
Przeczytaj poniższe informacje, aby dowiedzieć się, które produkty podlegają zwrotowi:
*Zasady zwrotu ramek: Ramki nie podlegają zwrotowi, jeśli usunięta została samoprzylepna folia ochronna zabezpieczająca szkło. Możesz jednak zwrócić ramki, jeśli zdjęta została tylko zewnętrzna, nieprzylepna warstwa folii. Aby móc dokonać zwrotu, folia ochronna musi pozostać nienaruszona.
*Usługa oprawiania: W przypadku zwrotu zamówienia zawierającego usługę oprawiania, należy pamiętać, że koszt usługi oprawiania nie podlega zwrotowi, ponieważ usługa została już wykonana.
*Obrazy na płótnie bez personalizacji: Jeśli chcesz zwrócić obraz na płótnie stworzony na zamówienie bez personalizacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby zarejestrować zwrot.
*Plakaty personalizowane: Informujemy, że nasza polityka zwrotów i wymiany nie obejmuje przedmiotów personalizowanych.
CZY ZWROTY SĄ PŁATNE?
Pobieramy opłatę za zwrot w wysokości 35 PLN.
*Obrazy na płótnie bez personalizacji: Jeśli klient skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy i zwróci obraz na płótnie, jest odpowiedzialny za koszty przesyłki zwrotnej i musi zadbać o to, aby produkt pozostał w dobrym stanie po otrzymaniu i podczas całego procesu zwrotu. Klient będzie musiał również dostarczyć nam dowód zwrotu i informacje o śledzeniu przesyłki.
Możemy pomóc Ci w zwrocie obrazu na płótnie, udostępniając etykietę zwrotną; opłata za zwrot tych produktów wynosi 90 PLN.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE ZAWIERAJĄCE USŁUGĘ OPRAWY?
Tak. Jeśli zdecydujesz się zwrócić zamówienie zawierające usługę oprawy w ramki, pamiętaj, że koszt tej usługi nie podlega zwrotowi, ponieważ została ona już wykonana.
JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, rozpocznij proces zwrotu, korzystając z poniższego linku.
Po zarejestrowaniu i podaniu wymaganych informacji, skontaktuj się z nami, aby otrzymać opłaconą etykietę zwrotną. Wyślemy ją na Twój adres e-mail.
Uwaga: Od kwoty zwrotu potrącona zostanie opłata za przesyłkę zwrotną w wysokości 35 PLN.
Obrazy na płótnie bez personalizacji: Tych produktów nie można zarejestrować przez naszą stronę. W sprawie rejestracji zwrotu prosimy zawsze o kontakt z obsługą klienta. Koszt zwrotu przy użyciu naszej etykiety zwrotnej wynosi 90 PLN. Możesz też odesłać produkt na własny koszt. Produkt musi być w idealnym stanie, a Ty musisz dostarczyć potwierdzenie wysyłki wraz z numerem śledzenia.
Produkty personalizowane (plakaty personalizowane ze zdjęć i obrazy na płótnie): Uwaga: nasza polityka zwrotów i wymiany nie obejmuje produktów personalizowanych.
Zestaw do kolażu na ścianę: Aby kwalifikować się do zwrotu, zestaw plakatów musi zostać zwrócony z wszystkimi 20 plakatami w oryginalnym opakowaniu.
CZY MOGĘ WYMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli chcesz wymienić produkt na coś innego, proces jest podobny do zwykłego zwrotu. Po prostu wyślij nam produkt, który chcesz zwrócić, a my zwrócimy Ci pieniądze. Następnie możesz złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt w naszym sklepie internetowym!
REKLAMACJE
CO ZROBIĆ, JEŚLI OTRZYMAŁEM USZKODZONY LUB NIEPRAWIDŁOWY PRODUKT?
Jeśli otrzymasz wadliwy lub nieprawidłowy produkt, zobowiązujemy się szybko rozwiązać problem. Prosimy o przesłanie następujących informacji, klikając tutaj:
- Adres e-mail użyty podczas składania zamówienia
- Numer Twojego zamówienia
- Imię i nazwisko
- Numer produktu
- Zdjęcie uszkodzonego lub nieprawidłowego produktu
- Zdjęcie paczki, jeśli to możliwe
- Numer partii (dla półek na ramki lub wieszaków na plakaty)
Nasz zespół obsługi klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.
Kod partii znajdziesz na czarnej pieczątce z tyłu produktu lub na etykiecie produktu.
CZY MUSZĘ ODESŁAĆ USZKODZONY PRODUKT, KTÓRY OTRZYMAŁEM?
W przypadku uszkodzonych produktów skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Pamiętaj, aby podać wszystkie informacje wymienione w sekcji "CO ZROBIĆ, GDY OTRZYMASZ USZKODZONY LUB NIEPRAWIDŁOWY PRODUKT?"
TERMIN ZGŁASZANIA USZKODZONYCH LUB NIEWŁAŚCIWYCH PRODUKTÓW.
Masz 30 dni roboczych na zgłoszenie reklamacji dotyczącej uszkodzonych przedmiotów podczas dostawy lub otrzymania niewłaściwych produktów. Pamiętaj, aby skontaktować się z nami w tym terminie, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać Twój problem.
PŁATNOŚCI/ZWROTY
ZWROTY
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Poster Store dokłada wszelkich starań, aby zwroty były przetwarzane szybko, zazwyczaj w ciągu 14 dni. W przypadku zwrotu, musimy otrzymać albo zwrócone zamówienie, albo potwierdzenie wysyłki przed dokonaniem zwrotu pieniędzy.
JAK OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie kartą, zwrot zostanie zrealizowany na tę samą kartę. W przypadku zamówień opłaconych przez PayPal, skontaktuj się z ich obsługą klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.
Czy złożyłeś zamówienie w okresie promocyjnym lub użyłeś kodu rabatowego? Po otrzymaniu zwrotu, przeliczymy ponownie wartość Twojego zamówienia. Jeśli warunki promocji lub rabatu nie zostaną spełnione, odpowiednia zniżka zostanie odjęta od kwoty zwrotu.
DLACZEGO NIE OTRZYMAŁEM FAKTURY?
Nasz system nie wysyła automatycznie faktur. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a chętnie Ci pomożemy. Pamiętaj, że nie możemy modyfikować wystawionych faktur.
OPCJE PŁATNOŚCI
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ?
Tak, akceptujemy karty Amex, Maestro, Visa i Mastercard.
CZY OFERUJECIE PŁATNOŚĆ GOOGLE PAY?
Tak, akceptujemy płatności Google Pay.
CZY OFERUJECIE PŁATNOŚĆ APPLE PAY?
Tak, akceptujemy płatności Apple Pay.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZEZ PAYPAL?
Tak, akceptujemy płatności PayPal.
CZY OFERUJECIE OPCJĘ FAKTURY PROFORMY?
Tak, oferujemy fakturę proformę dla zamówień firmowych.
CZY OFERUJECIE PŁATNOŚĆ KLARNA?
Nie, nie oferujemy opcji płatności Klarna.
JAK ZAPŁACIĆ KARTĄ PODARUNKOWĄ?
Aby użyć karty podarunkowej lub kodu rabatowego, kliknij "Wprowadź kod karty/rabatowy" w sekcji koszyka.
DLACZEGO MOJA PŁATNOŚĆ ZOSTAŁA ODRZUCONA?
Jeśli Twoja płatność nie przechodzi, sprawdź, czy masz wystarczające środki na koncie, czy karta nie wygasła oraz czy nie ma blokady ze strony banku. Warto również zweryfikować powiadomienia z banku i ustawienia bezpieczeństwa płatności. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta – chętnie pomożemy!
JAKĄ WALUTĘ STOSUJEMY?
Wszystkie ceny na Posterstore.pl podane są w polskich złotych (PLN).
OFERTY/RABATY
DLACZEGO ZNIŻKA NIE OBEJMUJE WSZYSTKICH PRODUKTÓW W MOIM ZAMÓWIENIU?
Nie wszystkie produkty podlegają rabatom. Do artykułów, które zazwyczaj nie kwalifikują się do zniżek, należą między innymi:
- Plakaty personalizowane
- Wyróżnieni Artyści
- Obrazy na płótnie
- Ramki
Pamiętaj, że trwające kampanie i kody rabatowe często nie łączą się ze sobą. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a z przyjemnością Ci pomożemy!
CO ZROBIĆ, JEŚLI ZAPOMNIAŁEM WPISAĆ KOD RABATOWY?
Jeśli zapomniałeś wpisać kod rabatowy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Chętnie Ci pomożemy!
DLACZEGO MÓJ KOD RABATOWY NIE DZIAŁA?
Jeśli Twój kod rabatowy nie działa, sprawdź jego poprawność oraz datę ważności. Jeśli wszystko wydaje się być w porządku, a kod nadal nie działa, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a z przyjemnością Ci pomożemy!
O PRODUKTACH
PLAKATY
JAKA JEST JAKOŚĆ PAPIERU?
Drukujemy nasze plakaty na certyfikowanym papierze premium FSC o gramaturze 200g/m2. Papier jest odporny na starzenie, a matowa powierzchnia bez refleksów została wybrana, by zapewnić premium jakość bez niepożądanych odbić światła.
Papier używany w naszych plakatach jest produkowany w Szwecji. Zakład produkcyjny posiada certyfikaty FSC i PEFC. Masa celulozowa używana do produkcji papieru również posiada certyfikaty FSC i PEFC. Certyfikaty te gwarantują, że drzewa wykorzystane do produkcji naszych plakatów zostały pozyskane zgodnie ze wszystkimi przepisami i regulacjami, a także z wysokimi wymaganiami organizacji FSC dotyczącymi zrównoważonego rozwoju społecznego i środowiskowego.
CZY RAMKI SĄ DOŁĄCZONE DO PLAKATÓW?
Nie, plakaty i ramki są sprzedawane oddzielnie.
CZY BIAŁA RAMKA JEST WLICZONA W WYMIARY PLAKATU?
Tak, jeśli plakat jest prezentowany z białą ramką, jest ona wliczona w całkowity rozmiar plakatu, ponieważ jest ona bezpośrednio nadrukowana na plakacie.
CZYM SĄ PLAKATY PERSONALIZOWANE?
Plakaty personalizowane to produkty, które tworzysz za pomocą naszych szablonów lub narzędzia do zdjęć. Te plakaty pozwalają zachować i wyeksponować Twoje najcenniejsze wspomnienia i dzieła sztuki w różnych formatach.
JAK MOGĘ STWORZYĆ PLAKATY PERSONALIZOWANE?
Aby stworzyć plakat personalizowany przy użyciu naszych gotowych szablonów, wystarczy przejść do kategorii plakatów personalizowanych, wybrać szablon, który Ci się podoba i dostosować go według własnych preferencji. Pamiętaj, aby dodać personalizację, ponieważ nie możemy zrealizować zamówienia plakatu bez niej.
Aby stworzyć plakat personalizowany, załaduj swoje własne zdjęcie lub grafikę za pomocą naszego narzędzia do personalizacji i dostosuj je według swoich preferencji.
Możesz również stworzyć swój własny obraz na płótnie, postępując według tych samych kroków dla każdej z powyższych opcji - czy to korzystając z szablonu lub własnego zdjęcia.
JAKIE ROZMIARY PLAKATÓW I PLAKATÓW PERSONALIZOWANYCH SĄ DOSTĘPNE?
Oferujemy szeroki wybór rozmiarów naszych plakatów i plakatów personalizowanych. Dostępne wymiary można sprawdzić na stronie każdego produktu. Pamiętaj, że dostępne są tylko rozmiary wymienione na naszej stronie; nie drukujemy formatów na zamówienie.
CZY MOGĘ ZOBACZYĆ PODGLĄD MOJEGO PLAKATU PERSONALIZOWANEGO PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA?
Tak, możesz zobaczyć podgląd swojego plakatu personalizowanego przed finalizacją zamówienia. Możesz również sprawdzić jakość plakatu, korzystając ze wskaźnika jakości na stronie produktu: kolor zielony oznacza wysoką jakość, pomarańczowy i żółty - średnią jakość, a czerwony - niską jakość. Ta funkcja pozwala na dostosowanie układu według potrzeb. Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić wszystko przed złożeniem zamówienia!
JAK WYSYŁAMY PLAKATY PERSONALIZOWANE?
Plakaty personalizowane są wysyłane przez FedEx, a czas dostawy wynosi zazwyczaj 3-6 dni roboczych. Zawsze są one wysyłane w osobnej paczce, oddzielnie od reszty zamówienia.
CZY ISTNIEJĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA DOTYCZĄCE ZDJĘĆ, KTÓRE MOGĘ SPERSONALIZOWAĆ?
Chociaż staramy się zapewnić swobodę twórczą, mogą wystąpić pewne ograniczenia, takie jak materiały chronione prawami autorskimi lub nieodpowiednie treści. Jeśli stworzony plakat zostanie uznany za nieodpowiedni, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.
RAMKI
Z JAKICH MATERIAŁÓW WYKONANE SĄ NASZE RAMKI?
Ramki dębowe: Wykonane z litego dębu, nadają naturalny i ponadczasowy wygląd.
Czarne i białe ramki: Wykonane z topoli żółtej i pomalowane, aby uzyskać eleganckie, nowoczesne wykończenie.
Ramki metalowe: Nasze złote, srebrne i miedziane ramki wykonane są z wytrzymałego aluminium z błyszczącym wykończeniem, podczas gdy ramki Moebe tworzone są z aluminium malowanego proszkowo dla matowego efektu.
Szkło akrylowe: Wszystkie ramki są wyposażone w przezroczyste szkło akrylowe, które stanowi bezpieczną i trwałą alternatywę dla tradycyjnego szkła.
JAK UMIEŚCIĆ PLAKATY W WASZYCH RAMKACH?
Oprawianie plakatów w nasze ramki jest proste! Zobacz nasze wideo poradniki z instrukcjami krok po kroku, dopasowanymi do zakupionej ramki.
JAK POWIESIĆ RAMKI?
Nasze ramki drewniane są wyposażone z tyłu w dwa uchwyty do montażu, dzięki czemu możesz powiesić je zarówno w pionie, jak i w poziomie. Metalowe ramki można zawiesić bezpośrednio na metalowym uchwycie zabezpieczającym tył, co daje Ci swobodę wyboru orientacji najlepiej pasującej do Twojej przestrzeni. W przypadku ramek Moebe, zawiesisz je na gumce, która spina całą ramkę. Pamiętaj, że różne materiały ścienne mogą wymagać odpowiednich elementów montażowych.
CZY RAMKI SĄ DOŁĄCZONE DO PLAKATÓW?
Nie, plakaty i ramki sprzedajemy osobno.
OBRAZY NA PŁÓTNIE
Z CZEGO WYKONANE SĄ OBRAZY NA PŁÓTNIE?
Nasze obrazy na płótnie wykonane są z trwałej mieszanki tekstylnej, składającej się w 35% z bawełny i 65% z poliestru, o splocie 2 x 1. Ramy wykonane są z forniru dębowego, dostępne w wykończeniu naturalnym i czarnym.
CZY OBRAZY NA PŁÓTNIE SĄ DOSTĘPNE WE WSZYSTKICH ROZMIARACH?
Nie, obrazy na płótnie dostępne na naszej stronie nie występują we wszystkich rozmiarach. Jest to spowodowane tym, że jakość obrazu może być nieodpowiednia w niektórych wymiarach. Dlatego oferujemy tylko rozmiary, które gwarantują optymalną jakość. W przypadku personalizowanych obrazów na płótnie, prosimy zwrócić uwagę na wskaźnik jakości na naszej stronie. Zielony wskaźnik oznacza doskonałą jakość, podczas gdy czerwony wskaźnik sugeruje, że jakość może nie spełniać naszych standardów.
JAK POWIESIĆ OBRAZ NA PŁÓTNIE?
Z tyłu obrazu na płótnie znajdziesz mały otwór (o szerokości około 1,5 cm), który służy do zawieszenia. W przypadku obrazu na płótnie o wymiarach 100x140 cm potrzebujesz dwóch gwoździ, aby zapewnić odpowiednie mocowanie.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PLAKAT PERSONALIZOWANY LUB OBRAZ NA PŁÓTNIE?
Nie, obrazy na płótnie personalizowane są wykonywane na zamówienie i dlatego nie podlegają zwrotowi. Jednak standardowe obrazy na płótnie można zwrócić.
SKĄD WYSYŁANE SĄ OBRAZY NA PŁÓTNIE?
Obrazy na płótnie są wysyłane bezpośrednio od naszego dostawcy. Te produkty są wysyłane oddzielnie przez różne firmy kurierskie, w zależności od wyboru dostawcy. Powinieneś otrzymać informacje o śledzeniu przesyłki od firmy kurierskiej, która dostarczy Twój obraz na płótnie. Jeśli nie otrzymałeś osobnego numeru do śledzenia, skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli pomóc Ci ze śledzeniem i przekazać informacje o Twojej przesyłce.
AKCESORIA
PASSEPARTOUT
Użycie passe-partout to prosty sposób na oprawienie i podkreślenie plakatu, dodając elegancji i wyrafinowania Twojemu wnętrzu. Passe-partout nie tylko tworzy harmonijną równowagę między plakatem a ramką, ale może również wprowadzić wyrazisty kontrast, podnosząc ogólny efekt wizualny.
Nasze czysto białe i czysto czarne passe-partout zostały precyzyjnie zaprojektowane, aby zachować wierność kolorów, również w środku. Niezależnie od tego, czy wolisz czysty, wyrazisty wygląd bieli, czy odważny, dramatyczny efekt czerni, nasze passe-partout są wykonane perfekcyjnie. Papier użyty w passe-partout idealnie komponuje się z naszymi plakatami, zapewniając spójny wygląd. Co więcej, bezkwasowy skład gwarantuje trwałą jakość bez uszczerbku dla grafiki.
Nasze passe-partout, wyprodukowane w Szwecji, mają grubość 1,5 mm i są dostępne w rozmiarach idealnie dopasowanych do naszych ramek i plakatów. Na stronie każdego produktu znajdziesz jasne wskazówki, które rozmiary ramek i plakatów najlepiej pasują do passe-partout. Ogólna zasada jest następująca:
Wymiary ramki = Zewnętrzne wymiary passe-partout.
Rozmiar plakatu = Wewnętrzny otwór passe-partout.
WIESZAKI NA PLAKATY
Wyeksponuj swoje ulubione plakaty z elegancją, używając naszych wysokiej jakości wieszaków do plakatów, dostępnych w wykończeniu czarnym, białym lub dębowym. Wykonane z litego drewna sosnowego, wieszaki wyposażone są w inteligentny magnetyczny system, który bezpiecznie utrzymuje plakat na miejscu bez ryzyka uszkodzenia.
Idealne zarówno do formatów pionowych, jak i poziomych, nasze ramki są dostępne w różnych rozmiarach, dzięki czemu pasują do szerokiej gamy plakatów. Każda ramka jest uzupełniona o pasek z ekozamszu w dopasowanym kolorze, dodając elegancki akcent Twojej aranżacji.
Nadaj swoim plakatom nowy wymiar dzięki tej prostej, a zarazem stylowej alternatywie dla tradycyjnych ramek!
PÓŁKA NA OBRAZY
Wyeksponuj swoje obrazy i dekoracje z elegancją, używając naszych wszechstronnych półek na obrazy, dostępnych w kolorze dębu, białym, czarnym i ciemnym dębie. Wykonane z trwałego drewna MDF, te półki są idealne do stworzenia stylowej galerii obrazów w Twoim domu.
Półka o długości 70 cm jest łatwa w montażu dzięki dołączonym śrubom i kołkom. Wstępnie wywiercone otwory zapewniają bezproblemową instalację. Aby uzyskać dłuższą półkę, wystarczy umieścić kilka półek obok siebie, tworząc jednolity wygląd.
To stylowe rozwiązanie pozwala Ci bez wysiłku odświeżyć aranżację ścian, umożliwiając wymianę ramek i dekoracji bez wbijania nowych gwoździ. Przy maksymalnym obciążeniu 15 kg (w zależności od materiału ściany), półki są przeznaczone do ramek i lekkich przedmiotów.
MARKER KREDOWY
Czarny pisak kredowy przeznaczony do pisania po pleksi w naszych ramkach. Idealny do używania z oprawionymi plakatami plannerów, aby organizować plany i śledzić cele.
Tusz można łatwo usunąć miękką, wilgotną ściereczką, aby szybko nanieść zmiany i poprawki.
Grubość końcówki: 0,7 mm
Polecane wyłącznie do ramek Poster Store dla najlepszych efektów.
CZY MOGĘ UŻYĆ WŁASNEGO MARKERA NA PLEKSI DO PLANERA TYGODNIOWEGO/MIESIĘCZNEGO?
Nie, jedyne markery kredowe odpowiednie do naszych ram to te oferowane na naszej stronie internetowej. Jeśli zdecydujesz się użyć innej marki, a tuszu nie będzie można zmyć, niestety nie będziemy mogli zaoferować zwrotu pieniędzy.
JAK UŻYWAĆ PISAKÓW KREDOWYCH:
- Wstrząśnij pisak: Przed użyciem pisaka kredowego dobrze nim potrząśnij z założoną nakrętką, aby wymieszać tusz w środku.
- Przygotowanie pisaka: Zdejmij nakrętkę i przyciśnij końcówkę kilka razy na kawałku papieru lub tkaniny, aż tusz zacznie płynąć. Może to chwilę potrwać.
- Zacznij pisać lub rysować: Użyj pisaka, aby pisać lub rysować na wybranej powierzchni, takiej jak tablice kredowe, szkło lub inne nieprzepuszczalne materiały.
- Pozostaw do wyschnięcia: Poczekaj, aż tusz całkowicie wyschnie, co zazwyczaj trwa kilka chwil.
- Czyszczenie: Do usunięcia lub wyczyszczenia powierzchni użyj wilgotnej ściereczki lub suchej gąbki, w zależności od rodzaju materiału.
- Prawidłowe przechowywanie: Po użyciu szczelnie zakręć nakrętkę, aby zapobiec wysychaniu flamastra.
STOJAK NA PLAKATY
Wyeksponuj swoje plakaty na naszych stylowych stojakach, dostępnych w kształtach okrągłych (wysokich i niskich) oraz prostokątnych. Wykonane z wysokiej jakości materiału MDF i wykończone w kolorze dębu, czarnym lub ciemnym dębie, te stojaki to idealne połączenie funkcjonalności i designu.
Idealne do plakatów w rozmiarze 13x18 cm lub elementów z naszych zestawów kolaży, te uniwersalne stojaki na plakaty nadają nowoczesny akcent każdemu stołowi czy półce. Niezależnie od tego, czy urządzasz przestrzeń do pracy, salon czy sypialnię, oferują elegancki sposób na wyeksponowanie Twojej ulubionej sztuki.
WIESZAKI NA PLAKATY
Wyeksponuj swoje plakaty i obrazy w stylowy sposób dzięki naszym metalowym klipsom, dostępnym w kolorach czarnym, złotym, srebrnym, brązowym i białym. Wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z matowym wykończeniem, te klipy oferują eleganckie i minimalistyczne rozwiązanie do zawieszania Twoich dzieł.
Dostępne w małych i średnich rozmiarach, klipsy są idealne do różnych wymiarów plakatów. Użyj pojedynczego klipsa do mniejszych plakatów lub połącz dwa klipsy, aby bezpiecznie zamocować większe dzieła. Maksymalne rozwarcie 14 mm zapewnia pewny chwyt, a zintegrowany otwór sprawia, że montaż na ścianie jest bezproblemowy.
HACZYKI
Nasze białe haczyki do obrazów to praktyczne rozwiązanie do wieszania oprawionych plakatów na ścianach z betonu, drewna lub tynku. Zaprojektowane z myślą o łatwym montażu, haczyki można szybko zamontować przy pomocy młotka, co ułatwia ekspozycję Twoich oprawionych obrazów.
Każde opakowanie zawiera dwa haczyki, kompatybilne ze wszystkimi naszymi ramkami i obrazami na płótnie, z wyjątkiem rozmiaru 100x140/100x150 cm. Haczyki te są zaprojektowane tak, aby bezpiecznie utrzymać ramki o maksymalnej wadze 5 kg.
Niezawodny i praktyczny wybór, by wyeksponować Twoją sztukę ze stylem!
USŁUGA OPRAWIANIA
CZY MOJE PLAKATY MOGĄ BYĆ DOSTARCZONE W RAMKACH?
Tak! W Poster Store oferujemy usługi oprawiania. Oprawiamy Twoje plakaty bezpośrednio w wybrane ramki, więc wystarczy tylko rozpakować przesyłkę. I gotowe—możesz od razu zacząć dekorować swoją przestrzeń! Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta lub poszukaj inspiracji w naszej galerii obrazów.
ILE KOSZTUJE USŁUGA OPRAWIANIA?
Koszt zależy od rozmiaru zakupionych produktów.
Rozmiary od 13x18 do 21x30 cm: 49,95 PLN
Rozmiary od 30x40 do 70x100 cm: 79,95 PLN
Uwaga: Plakaty personalizowane i personalizowane zdjęcia nie są dostępne w opcji z ramką, ponieważ są drukowane na zamówienie i wysyłane przez firmę partnerską.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE ZAWIERAJĄCE USŁUGĘ OPRAWY W RAMKĘ?
Tak. Jeśli jednak zdecydujesz się zwrócić zamówienie zawierające usługę oprawienia, pamiętaj, że koszt tej usługi nie podlega zwrotowi.
PORADNIK RECYKLINGU
Plakaty: Plakaty można poddać recyklingowi jako papier, dzięki czemu mogą zostać wykorzystane do produkcji nowego papieru nawet siedem razy.
Obrazy na płótnie: Obrazy na płótnie można poddać recyklingowi jako tkaninę, gdzie mogą zostać przetworzone na włókna tekstylne lub wykorzystane jako odpady palne do wytwarzania energii.
Ramki drewniane: Zarówno rama jak i tylna płyta nadają się do recyklingu jako drewno, które można przetworzyć na zrębki do biopaliwa, stanowiąc ekologiczną alternatywę dla paliw kopalnych.
Akcesoria drewniane: Można je również poddać recyklingowi jako drewno, przetworzyć na zrębki i wykorzystać jako biopaliwo, zmniejszając zależność od paliw kopalnych.
Metalowe ramki: Metalową formę można przetworzyć na nowe produkty aluminiowe, zużywając 95% mniej energii niż przy produkcji nowego aluminium. Tylną płytę można poddać recyklingowi jako drewno i wykorzystać jako biopaliwo.
Pleksi: Choć nie można go poddać recyklingowi jak plastik, pleksi można segregować jako odpady palne i przekształcić w energię.
WSPÓŁPRACA/PRASA
WSPÓŁPRACA
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: internationalmarketing@posterstore.com.
JAK DZIAŁA WSPÓŁPRACA PRZEZ BRANDBASSADOR?
Brandbassador to platforma wspierająca budowanie marki, dzięki której możesz zostać ambasadorem Poster Store i otrzymywać nagrody za treści, którymi dzielisz się ze swoimi obserwatorami. Aby zostać Brandbassadorem Poster Store, musisz założyć konto na Brandbassador – możesz to zrobić tutaj. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zaakceptowane, będziesz mieć dostęp do misji przygotowanych przez Poster Store. Na platformie znajdziesz różne typy dostępnych misji, na które możesz aplikować. Zazwyczaj polegają one na udostępnieniu treści, które wymieniamy na nagrodę.
KIEDY INFORMUJEMY O ROZPATRZENIU ZGŁOSZENIA?
Staramy się odpowiadać na wszystkie zgłoszenia w ciągu 3 dni roboczych. Poinformujemy Cię tak szybko, jak Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone.
MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE APLIKACJI BRANDBASSADOR?
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz bezpośrednio w aplikacji Brandbassador – zarówno w przypadku problemów z aplikacją, jak i ogólnych pytań dotyczących platformy. Możesz także przeczytać więcej w sekcji "Najczęściej zadawane pytania" Brandbassador. Jeśli masz inne pytania dotyczące współpracy, skontaktuj się z nami poprzez centrum wiadomości w aplikacji Brandbassador.
ARTYSTA/FOTOGRAF
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: artist@posterstore.com.
PR/PRASA
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: pr@posterstore.com.
SPRZEDAWCY DETALICZNI/RESELLERZY
Obecnie nie współpracujemy ze sprzedawcami detalicznymi, jednak planujemy wprowadzić taką możliwość w przyszłości.